صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

جهان

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

جنگ دوم ۱۴۰۴

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

رئیس کل دادگستری کرمان: جای میدان هفتم تیر در مرکز استان خالی است

۰۷ تير ۱۴۰۵ - ۱۰:۰۴:۵۳
کد خبر: ۴۹۰۵۲۵۶
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: در بسیاری از مراکز استان‌ها میدانی به نام «هفتم تیر» نام‌گذاری شده است، اما جای این موضوع در شهر کرمان خالی است و امیدواریم با تدبیر شهرداری، یک میدان مناسب در مرکز استان به این نام مزین شود.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی در دیدار شهردار و معاونین شهرداری کرمان، ضمن گرامیداشت هفته قوه قضاییه و یاد و خاطره شهدای هفتم تیر، بر ضرورت تداوم همکاری‌ها میان دستگاه قضایی و مدیریت شهری برای بهبود وضعیت عمومی شهر تاکید کرد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به فرارسیدن هفتم تیرماه به عنوان یکی از تلخ‌ترین حوادث انقلاب اسلامی، گفت: در بسیاری از مراکز استان‌ها میدانی به نام «هفتم تیر» نام‌گذاری شده است، اما جای این موضوع در شهر کرمان خالی است که امیدواریم با تدبیر شهرداری، یک میدان مناسب در مرکز استان به این نام مزین شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدی با تقدیر از خدمات شهرداری کرمان گفت: از زمان شروع مدیریت جدید، شهر کرمان به کارگاهی برای زیباسازی، عمران و آبادانی تبدیل شده است که چنین حجم از فعالیت در سال‌های گذشته بی‌سابقه بوده و شایسته قدردانی است.

حجوت الاسلام و المسلمین حمیدی با تاکید بر اینکه مدیریت شهرداری با وجود شرایط خاص اقتصادی کشور، توانسته است ضمن پیشبرد پروژه‌ها، دغدغه‌های معیشتی کارکنان را نیز مدیریت کند، افزود: یکی از نقاط قوت شهرداری کرمان، توجه ویژه به مسائل امنیتی شهر است و تکمیل زیرساخت‌های مانیتورینگ و نصب دوربین‌های شهری، ظرفیت ارزشمندی است که دستگاه‌های امنیتی و خدمات‌رسان به طور کامل از آن بهره‌مند شده‌اند.

وی همچنین بر لزوم پیگیری ویژه شهردار برای بهره‌برداری از «مرکز شوق زندگی»، رسیدگی به چالش‌های حاشیه‌نشینی و استمرار تبلیغات محیطی با هدف پیشبرد سیاست‌های قوه قضاییه تأکید کرد.

شهردار کرمان: پرداخت حقوق‌ها به‌روز و ۸۰ پروژه فعال در شهر در حال اجراست

در ادامه این دیدار، شهردار کرمان نیز با اشاره به عملکرد مالی و اجرایی شهرداری، تصریح کرد: با وجود چالش‌های پیش‌رو، شهرداری کرمان توانسته است بودجه سال گذشته را تا ۸۰ درصد محقق کند که معادل ۹ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان درآمد است.

محسن تویسرکانی با بیان اینکه پرداخت حقوق کارکنان شهرداری به صورت به‌روز انجام می‌شود، افزود: همواربیش از ۸۰ پروژه عمرانی در کرمان فعال است و در سال گذشته با وجود شرایط خاص کشور، بالغ بر ۷ هزار میلیارد تومان کار عمرانی در شهر به انجام رسیده است.

شهردار کرمان از حمایت‌های دستگاه قضایی استان، استانداری و سازمان بازرسی در مسیر پیشبرد پروژه‌ها به ویژه در موضوع تعریض معابر تقدیر کرد و افزود: پروژه احداث «جنگل قائد شهید» نیز به مساحت ۲۰۰ هکتار پیش‌بینی شده که فاز نخست آن با درختکاری ۲۰ هکتار آغاز شده است.

در پایان این نشست، طرفین بر لزوم تداوم تفاهم‌نامه‌های همکاری فی‌مابین برای تحقق اهداف توسعه‌ای شهر و ارتقای خدمات عمومی تاکید کردند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *