صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

جهان

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

جنگ دوم ۱۴۰۴

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

رامین رضاییان: نمی‌دانم چرا اینقدر بدشانسیم/ جان کَندیم، مُردن ما هم مهم نبود

۰۶ تير ۱۴۰۵ - ۰۸:۵۵:۵۳
کد خبر: ۴۹۰۵۰۵۷
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: نمی‌دانم چرا بدشانس هستیم. مردم چه گناهی کرده‌اند، امیدوارم صعود کنیم و حال مردم خوب شود؛ حق مردم خیلی بیشتر است.

رامین رضاییان پس از تساوی تیم ملی فوتبال ایران مقابل مصر در آخرین دیدار مرحله گروهی جام جهانی اظهار داشت: چه می‌توانم بگویم، نمی‌دانم چرا بدشانس هستیم. مردم چه گناهی کرده‌اند، امیدوارم صعود کنیم و حال مردم خوب شود. حق مردم خیلی بیشتر است. ما جان کندیم، مُردن ما هم مهم نبود. نزدیک سه ماه است که در حال جنگ هستیم و هیچی نخواسته‌ایم. بازیکنان باشرف بودند و به عشق مردم تلاش کردند.

وی ادامه داد: فوتبال خیلی خوبی بازی کردیم، مردم ایران! خیلی شما را دوست داریم و لایق بهترین‌ها هستید. همه بازیکنان از جان تلاش کردند، سزاوار بردن بودیم. وقتی آفساید شد، مصر خیلی خوشحالی کرد و انگار ما را برده بود. آرزو می‌کنم که صعود کنیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *