رامین رضاییان پس از تساوی تیم ملی فوتبال ایران مقابل مصر در آخرین دیدار مرحله گروهی جام جهانی اظهار داشت: چه میتوانم بگویم، نمیدانم چرا بدشانس هستیم. مردم چه گناهی کردهاند، امیدوارم صعود کنیم و حال مردم خوب شود. حق مردم خیلی بیشتر است. ما جان کندیم، مُردن ما هم مهم نبود. نزدیک سه ماه است که در حال جنگ هستیم و هیچی نخواستهایم. بازیکنان باشرف بودند و به عشق مردم تلاش کردند.
وی ادامه داد: فوتبال خیلی خوبی بازی کردیم، مردم ایران! خیلی شما را دوست داریم و لایق بهترینها هستید. همه بازیکنان از جان تلاش کردند، سزاوار بردن بودیم. وقتی آفساید شد، مصر خیلی خوشحالی کرد و انگار ما را برده بود. آرزو میکنم که صعود کنیم.
انتهای پیام/