صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

جهان

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

جنگ دوم ۱۴۰۴

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

قدردانی فرمانده انتظامی گلستان از حمایت‌های قضایی برای برقراری امنیت در استان

۰۴ تير ۱۴۰۵ - ۱۰:۱۹:۰۰
کد خبر: ۴۹۰۴۸۲۲
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
فرمانده انتظامی گلستان و جمعی از عوامل انتظامی استان به مناسبت هفته قوه قضاییه با رئیس کل دادگستری استان گلستان و دادستان مرکز استان دیدار کردند.

به مناسبت هفته قوه قضاییه فرمانده انتظامی گلستان و جمعی از عوامل انتظامی استان با رئیس کل دادگستری استان گلستان و دادستان مرکز استان دیدار کردند.

حیدر آسیابی، رئیس کل دادگستری گلستان در این دیدار با تاکید بر حمایت قاطع دستگاه قضایی از نیروی انتظامی گفت: دستگاه قضایی و پلیس دو رکن مهم برای تامین امنیت هستند و تعامل این دو نهاد سبب ارتقای وضعیت امنیت استان شده است.

آسیابی در این دیدار تأکید کرد: دستگاه قضایی و انتظامی در استان با شجاعت و مسئولیت پذیری در تمام عرصه‌های خطیر و در روز‌های جنگ در میدان حضور داشتند و امنیت و آرامش شهروندان را تضمین کردند.

مهدی رزاقی نژاد دادستان‌مرکز استان گلستان هم با قدردانی از تلاش‌های پلیس در عرصه‌های مختلف گفت: با توجه به حجم بالای ورودی پرونده‌ها به دادسرا‌های استان به عنوان خط مقدم رسیدگی به امور کیفری، حضور پلیس مقتدر، هوشمند و متخصص می‌تواند کمک مؤثری به قضات در اتخاذ تصمیمات دقیق باشد.

سردار محمدسعید دادگر، فرمانده انتظامی، گلستان در این دیدار با قدردانی از پشتیبانی دستگاه قضایی از پلیس گفت: همکاران ما در مجموعه انتظامی استان به دلگرمی و پشتوانه حمایت‌های قضایی با تمام توان در میدان حاضرند و برای برقراری امنیت تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *