به مناسبت هفته قوه قضاییه فرمانده انتظامی گلستان و جمعی از عوامل انتظامی استان با رئیس کل دادگستری استان گلستان و دادستان مرکز استان دیدار کردند.
حیدر آسیابی، رئیس کل دادگستری گلستان در این دیدار با تاکید بر حمایت قاطع دستگاه قضایی از نیروی انتظامی گفت: دستگاه قضایی و پلیس دو رکن مهم برای تامین امنیت هستند و تعامل این دو نهاد سبب ارتقای وضعیت امنیت استان شده است.
آسیابی در این دیدار تأکید کرد: دستگاه قضایی و انتظامی در استان با شجاعت و مسئولیت پذیری در تمام عرصههای خطیر و در روزهای جنگ در میدان حضور داشتند و امنیت و آرامش شهروندان را تضمین کردند.
مهدی رزاقی نژاد دادستانمرکز استان گلستان هم با قدردانی از تلاشهای پلیس در عرصههای مختلف گفت: با توجه به حجم بالای ورودی پروندهها به دادسراهای استان به عنوان خط مقدم رسیدگی به امور کیفری، حضور پلیس مقتدر، هوشمند و متخصص میتواند کمک مؤثری به قضات در اتخاذ تصمیمات دقیق باشد.
سردار محمدسعید دادگر، فرمانده انتظامی، گلستان در این دیدار با قدردانی از پشتیبانی دستگاه قضایی از پلیس گفت: همکاران ما در مجموعه انتظامی استان به دلگرمی و پشتوانه حمایتهای قضایی با تمام توان در میدان حاضرند و برای برقراری امنیت تلاش میکنند.
انتهای پیام/