دختران والیبالیست در اردوی تیم ملی چه گفتند؟/ نایب رئیس فدراسیون: از ۱۵۰ بازیکن تست گرفتیم
ندا پاکدامن، نایب رییس فدراسیون والیبال در اردوی پایانی تیم ملی والیبال زیر هجده سال ایران که عازم مسابقات AVC کاپ تایلند هستند اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر میخوانید:
- اردوی ششم را از فروردین ماه را با شرایط سخت کشور آغاز کردهایم.
- بالغ بر ۱۵۰ نفر را در اردوها بازبینی کردیم.
- دو اردو در استان مازندران داشتیم و پس از آن در قزوین و سه اردو هم در تهران برگزار کردیم که این اردو ششمین و آخرین اردو است.
ثنا نقیپور، پشت خط زن تیم ملی والیبال زیر ۱۸ سال در رابطه با شرایط آماده سازی بازیکنان تیم برای مسابقات AVC کاپ تایلند گفت: تمرینات خوبی در این دوره ۳ ماهه در اردوها داشتهایم و امیدوارم در مسابقات نتایج مناسبی کسب کنیم. با تیمهای ژاپن، اندونزی و تایلند روبهرو میشویم و امیدوار هستم با یک عملکرد خوب با دست پر برگردیم. همچنین یکی از بهترین مربیان ایران را در کادرفنی داریم و قطعا نتایج خوبی کسب خواهیم کرد.
آیدا باقری، پاسور تیم ملی والیبال زیر ۱۸ سال دختران نیز در رابطه با حضور در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: اردوها را به صورت فشرده در دو نوبت صبح و عصر ادامه خواهیم داد که این تمرینات شامل تمرینهای توپی و وزنه است. در حال حاضر در اردوی ششم هستیم و به آمادگی لازم رسیدهایم. با توجه به قهرمانی تیم بزرگسالان انگیزه زیادی برای کسب مقام در این مسابقات داریم.
النا همایونیراد، سرعتی زن تیم ملی والیبال نیز گفت: از اردوی نخست پیشرفت لازم را از لحاظ تکنیکی، تاکتیکی و به خصوص بدنی داشتهایم. شناخت خوبی از حریفان داریم و فکر میکنم قدرتمندترین رقیب ما ژاپن باشد. دومین مسابقه بینالمللیام را تجربه میکنم.
همچنین سانیا بحری، دیگر پاسور تیم ملی والیبال ایران گفت: همدلی بسیار خوبی با همه بازیکنان داریم و امیدوارم نتایج خوبی کسب کنیم. با تایم بسیار کمی که داشتیم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم.
انتهای پیام/