صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

جنگ دوم ۱۴۰۴

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

بقائی: تعامل ایران با آژانس به روال جاری ادامه خواهد یافت، به هیچ کس هیچ تعهدی ندادیم

۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۱۹:۱۲:۳۴
کد خبر: ۴۹۰۴۴۰۹
دسته بندی‌: جهان ، سیاست خارجی
سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد که تعامل ایران با آژانس بین المللی انرژی اتمی مطابق روال جاری و منطبق با مصوبات مجلس شورای اسلامی و تصمیمات شورای‌عالی امنیت ملی ادامه خواهد یافت.

به نقل از ایرنا، عصر امروز معاون رئیس جمهور و وزیر خزانه‌داری ایالات متحده ادعا کردند که تهران موافقت کرده‌است که بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را به خاک خود دعوت کند.

جی‌دی ونس، معاون رئیس جمهور آمریکا، امروز در نشست خبری خود در هتل بورگن‌اشتوک گفت: «ایرانی‌ها موافقت کرده‌اند که بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را دوباره به کشور خود دعوت کنند.»

اسماعیل بقائی سخنگوی هیات مذاکره‌کننده در این خصوص گفت: «تعاملات ایران با آژانس وفق تعهدات ایران ذیل موافقتنامه‌های پادمان، طبق روال موجود و منطبق با مصوبات مجلس شورای اسلامی و تصمیمات شورای‌عالی امنیت ملی ادامه پیدا خواهد کرد.»

 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *