عصر امروز معاون رئیسجمهور و وزیر خزانهداری آمریکا ادعا کردند که تهران موافقت کردهاست که بازرسان آژانس بینالمللی انرژی اتمی را به خاک خود دعوت کند.
جیدی ونس، معاون رئیس جمهور آمریکا، امروز در نشست خبری خود در هتل بورگناشتوک گفت: ایرانیها موافقت کردهاند که بازرسان آژانس بینالمللی انرژی اتمی را دوباره به کشور خود دعوت کنند.
به گزارش ایرنا، اسماعیل بقایی، سخنگوی هیئت مذاکرهکننده در این باره گفت: تعاملات ایران با آژانس وفق تعهدات ایران ذیل موافقتنامههای پادمان، طبق روال موجود و منطبق با مصوبات مجلس شورای اسلامی و تصمیمهای شورایعالی امنیت ملی ادامه پیدا خواهد کرد.
انتهای پیام/