صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

دستگیری عاملان سنگ پرانی و قتل راننده کامیون در "آباده"

۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲:۰۱
کد خبر: ۴۸۹۵۶۳
فرمانده انتظامی استان فارس از شناسایی و دستگیری عاملان سنگ پرانی به کامیون‌های حامل سنگ در شهرستان "آباده" خبر داد و گفت: این افراد ضمن سنگ پرانی، باعث مرگ یکی از سرنشینان کامیون‌های عبوری شده بودند.

به گزارش گروه جامعه سردار احمد علی گودرزی اظهار داشت: در پی سنگ پرانی‌های شبانه به کامیون‌های حامل سنگ در محور مواصلاتی "آباده" به سمت "شیراز" در دی ماه سال جاری، سرنشین یکی از کامیون‌ها پس از برخورد سنگ به شیشه خودرو و تخریب آن مجروح و به بیمارستان انتقال داده می‌شود که به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست می‌دهد.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع، مراتب به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت و با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، ۹ مظنون به قتل توسط مأموران پلیس آگاهی استان شناسایی و مورد تحقیق و بازجویی قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: پس از انجام تحقیقات تکمیلی از متهمان، در نهایت ۲ نفر از آنان ضمن اقرار به قتل با استفاده از سنگ، اعلام کردند در محور کمربندی آباده با سنگ پرانی، به چندین کامیون خسارت وارد کرده تا اینکه یکی از سنگ‌ها پس از برخورد به شیشه، به سر مقتول اصابت کرد و منجر به فوت وی شده است.

سردار گودرزی با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی پلیس در این خصوص ادامه دارد، خاطرنشان کرد: مأموران انتظامی استان فارس با مخلان نظم و امنیت در جامعه و کسانی که به هر نحوی بخواهند امنیت و آرامش رانندگان زحمتکش را به مخاطره بیندازند، برخورد قانونی خواهد کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *