صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

فراخوان رئیس عدلیه به اصحاب رسانه

صفحات داخلی

برقراری روزانه ۱۲۰ تماس از سوی زائرین اربعین با سامانه ۴۵۵۰۰

۲۰ مرداد ۱۴۰۴ - ۱۹:۰۴:۵۷
کد خبر: ۴۸۵۰۸۹۱
مدیرکل بازرسی استانداری تهران از پاسخگویی شبانه روزی کارشناسان این اداره کل در قالب سامانه تلفنی ۴۵۵۰۰ با موضوع بررسی مشکلات زائرین اربعین در استان تهران خبر داد.

هادی شرفی، مدیرکل بازرسی استانداری تهران با تأکید بر این نکته که بررسی و پیگیری مشکلات زائرین اربعین با موضوعاتی مثل تأمین غذا، اسکان، بهداشت و درمان و حمل و نقل عزیزان زائر در استان تهران از کارکرد‌های این سامانه تلفنی است، افزود:شهروندان استان تهران در هر ساعت از شبانه روز می‌توانند از طریق تماس با این سامانه مشکلات و مسائل خود را با کارشناسان مطرح کنند.

مدیرکل بازرسی استانداری تهران روز دوشنبه ۲۰ مردادماه در جمع خبرنگاران ادامه داد: امکان تماس تلفنی با این سامانه برای آن دسته از زائرین عزیز ایرانی که در ایام اربعین عتبات عالیات مشرف شده‌اند وجود دارد و این عزیزان می‌توانند از طریق تماس با شماره ۰۰۹۸۰۲۱۴۵۵۰۰به طرح مشکلات و مسائل مربوط با موضوع اربعین بپردازند.

رئیس کمیته نظارت و ارزیابی ستاد اربعین استان تهران در خاتمه گفت:بطور میانگین روزانه بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ تماس از سوی شهروندان با سامانه ۴۵۵۰۰ برقرار می‌شود که بلافاصله توسط کارشناسان موضوع پیگیری و به دستگاه‌های مرتبط ارجاع می‌شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *