برقراری روزانه ۱۲۰ تماس از سوی زائرین اربعین با سامانه ۴۵۵۰۰

هادی شرفی، مدیرکل بازرسی استانداری تهران با تأکید بر این نکته که بررسی و پیگیری مشکلات زائرین اربعین با موضوعاتی مثل تأمین غذا، اسکان، بهداشت و درمان و حمل و نقل عزیزان زائر در استان تهران از کارکرد‌های این سامانه تلفنی است، افزود:شهروندان استان تهران در هر ساعت از شبانه روز می‌توانند از طریق تماس با این سامانه مشکلات و مسائل خود را با کارشناسان مطرح کنند.

مدیرکل بازرسی استانداری تهران روز دوشنبه ۲۰ مردادماه در جمع خبرنگاران ادامه داد: امکان تماس تلفنی با این سامانه برای آن دسته از زائرین عزیز ایرانی که در ایام اربعین عتبات عالیات مشرف شده‌اند وجود دارد و این عزیزان می‌توانند از طریق تماس با شماره ۰۰۹۸۰۲۱۴۵۵۰۰به طرح مشکلات و مسائل مربوط با موضوع اربعین بپردازند.

رئیس کمیته نظارت و ارزیابی ستاد اربعین استان تهران در خاتمه گفت:بطور میانگین روزانه بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ تماس از سوی شهروندان با سامانه ۴۵۵۰۰ برقرار می‌شود که بلافاصله توسط کارشناسان موضوع پیگیری و به دستگاه‌های مرتبط ارجاع می‌شود.

انتهای پیام/