صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

فراخوان رئیس عدلیه به اصحاب رسانه

صفحات داخلی

مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه به مشکلات حقوقی و قضایی نمازگزاران مسجد امام جعفر صادق (ع) رسیدگی کرد

۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۴ - ۱۰:۲۵:۳۲
کد خبر: ۴۸۳۳۲۹۰
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
مدیر کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه مسجد امام جعفر صادق (ع) واقع در محله خیابان امامزاده حسن حضور یافت و به مشکلات حقوقی و قضایی ۴۵ نفر از مراجعه کنندگان و نمازگزاران رسیدگی کرد.

در راستای تاکیدات رئیس قوه قضاییه برای ملاقات بی واسطه مسئولان قضایی با مردم، میز خدمت قضایی برای رسیدگی به مشکلات حقوقی و قضایی نمازگزاران مسجد حضرت ابوالفضل (ع) با حضور مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه و تعدادی از کارکنان آن اداره کل، در مورخه سه شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ بعد از نماز مغرب وعشاء تا ساعت ۲۲ واقع در محله خیابان امامزاده حسن برگزار شد.

سید‎علی اصغر رفاهی مدیر کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه به همراه تعدادی از کارکنان اداره کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه در این ملاقات مردمی حضور داشته و از نزدیک به استماع مشکلات حقوقی و قضایی ۴۵ نفر از مراجعه کنندگان و نمازگزاران پرداختند.

رفاهی عضو معاون دیوان عالی کشور و مدیر کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه در حاشیه میز خدمت اظهار کرد: مصادف با اول ماه ذی القعده و دهه کرامت توانستیم در خدمت هموطنان عزیز باشیم و به مشکلات و درخواست‌های حقوقی و قضایی ۴۵ نفر از مراجعه کنندگان و نمازگزاران در مسجد امام جعفرصادق (ع) رسیدگی و تعداد ۳۶ فقره درخواست کتبی دریافت کنیم.

وی افزود: مراجعه کنندگانی که نیاز به ملاقات حضوری با مدیران ومسئولان عالی قضایی داشتند در فهرست ملاقات قرار گرفتند، مراجعه کنندگانی که نیاز به وکیل معاضدتی دارند درخواستشان اخذ، ان شاالله در اسرع وقت با مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در این رابطه مکاتبه ونتیجه به درخواست کنندگان ابلاغ خواهد شد همچنین مراجعه کنندگانی که نیاز به ملاقات حضوری با رؤسای دادگستری سایر استان‌های کشور دارند مکاتبات لازم در خصوص درخواستشان انجام خواهد شد. چند نفر نیاز به ارشاد و راهنمایی داشتند که توسط اینجانب و همکاران صورت گرفت. همچنین درخصوص برخی درخواست‌ها نیز که نیاز به بررسی دقیق‌تر درخواست‌ها بوده و یا متقاضیان، درخواست وقت بسیط جهت صحبت و ملاقات را دارند که با اولویت، وقت مناسب تخصیص یافته و از ایشان دعوت به عمل خواهد آمد.

رفاهی ادامه داد: درخواست‌های اخذ شده در این میز‌های خدمت با رویکرد حل مسئله و تا حصول نتیجه نهایی پیگیری وبررسی و به درخواست کنندگان و مراجعه کنندگان ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *