صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

صفحات داخلی

سخنگوی دولت: حضور مردم در انتخابات مسئولیت را سنگین‌تر کرد/ برق همه روستاهای سیستان‌و‌بلوچستان وصل شده است

۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴:۵۶
کد خبر: ۴۷۶۲۸۶۷
دسته بندی‌: سیاست ، مجلس و دولت
سخنگوی دولت با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات مسئولیت را سنگین‌تر کرد، گفت: برای نخستین بار انتخابات الکترونیکی برگزار شد که باز خورد بسیار خوبی داشت و امیدواریم این مورد توسعه پیدا کند.

خبرگزاری میزان - علی بهادری جهرمی صبح امروز سه‌شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ در نشست خبری ضمن تشکر از مردم و اصحاب رسانه جهت حضور و پوشش خبری انتخابات با بیان اینکه حضور گسترده مردم در انتخابات مسئولیت را سنگین‌تر می‌کند، گفت: انتخابات برای نخستین بار در چند حوزه به‌صورت الکترونیکی برگزار شد که بازخورد بسیار خوبی داشت و امیدواریم این مورد توسعه پیدا کند.

سخنگوی دولت درباره سیل سیستان و بلوچستان، بیان کرد: اگر چه در این حادثه تلفات جانی نداشتیم ولی آسیب‌های و خسارات بسیاری برمردم منطقه وارد شد.

جهرمی اضافه کرد: وزیر کشور بلافاصله به منطقه عازم شد و وزیر نیرو نیز به محض ورود به ایران به استان سیستان و بلوچستان رفت و دیگر دستگاه‌ها هم در منطقه حضور دارند.

وی با بیان اینکه بسیاری از مسائل این مناطق  مانند قطعی آب و برق رفع شده و سایر خدمات در حال رسیدگی است تصریح کرد: ستاد کنترل بحران و دیگر نهاد‌های انقلابی مانند مجموعه‌های نظامی نیز در این استان در حال خدمت‌رسانی هستند.

جهرمی از شروع به‌کار ستاد نوروزی به دستور رئیس‌جمهور و با محوریت وزارت گردشگری خبر داد و گفت: که در این امر همه نهادهای مربوطه چه نهادهای دولتی و چه دیگر نهادهای خارج از دولت برنامه‌ریزی جهت سهولت سفرهای نوروزی را تدارک دیده‌اند.

این خبر در حال تکمیل است...


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *