صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

عکس

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

صفحات داخلی

کارکنان دادگستری لرستان باعث آزادی یک مادر زندانی شدند

۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱:۴۹
کد خبر: ۴۷۶۱۶۴۴
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
کارکنان دادگستری لرستان به مناسبت نیمه شعبان در اقدامی خداپسندانه با پرداخت دین شاکی خصوصی باعث آزادی یک مادر زندانی شدند.

خبرگزاری میزان - به مناسبت نیمه شعبان، سالروز ولادت صاحب الزمان (عج) پرسنل امور فرهنگی دادگستری لرستان در اقدامی خودجوش، خداپسندانه و با پرداخت دین شاکی خصوصی باعث آزادی یک مادر زندانی شدند. در این اقدام خیرخواهانه که با رضایت، همت و هزینه شخصی کارکنان فرهنگی دادگستری استان صورت گرفت، مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال دین مربوط به شاکی خصوصی پرداخت شد و این مادر زندانی که دارای سه فرزند دختر بود، آزاد شد.

حجت الاسلام والمسلمین علی سبزواری ضمن تبریک سالروز ولادت امام عصر حضرت مهدی (عج) با بیان این خبر افزود: همکاران امور فرهنگی دادگستری لرستان با پیشنهاد و همت خود و به هزینه شخصی در اقدامی خودجوش هزینه مربوط به برگزاری جشن نیمه شعبان و نذورات خود را جهت آزادی یک مادر زندانی اختصاص دادند.

مدیر روابط عمومی و امورفرهنگی دادگستری لرستان ضمن تقدیر از این عمل ارزشمند و نوآورانه، خاطرنشان کرد امور فرهنگی دادگستری لرستان همواره در جهت فرهنگسازی در حوزه قضایی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و اقدامات خیرخواهانه پیشگام بوده است و این روحیه برادری و مودت در وجود کارکنان این واحد نهادینه شده است.

امیداست این عمل به عنوان یک حرکت معنوی در تمامی حوزه‌های قضایی سراسر کشور و یک نماد معنوی بین قضات و کارکنان دستگاه قضایی الگو شود؛ تا همه ما سهمی از این قبیل اقدامات خداپسندانه در زندگی اجتماعی و قضایی خود داشته باشیم و سعی کنیم این مهم را به عنوان یک رویه اعتقادی در پیش بگیریم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *