مسئولان قضایی استان لرستان به مشکلات ۱۹۵ از مردم شهرستان دورود رسیدگی کردند

15:19 - 15 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۲۸۹۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مسئولان قضایی استان لرستان به مشکلات ۱۹۵ از مردم شهرستان دورود رسیدگی کردند
میز خدمت قضایی با حضور رئیس کل و معاونان دادگستری، اعضای شورای قضایی و مدیران سازمان‌های تابعه استان لرستان با هدف رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم در مسجد امیرالمؤمنین (ع) شهرستان دورود برگزار شد.

خبرگزاری میزان_ در راستای سند تحول قضائی که مورد تأکید مقام معظم رهبری، ریاست قوه قضاییه و رئیس کل دادگستری استان لرستان است و همچنین به منظور رفع موانع و تسریع در رسیدگی به پرونده‌های قضایی، ملاقات بدون واسطه و چهره به چهره مسئولان قضایی استان لرستان با ۱۹۵ نفر از مراجعه کنندگان شهرستان دورود در در مسجد امیرالمؤمنین (ع) این شهرستان برگزار شد.

در این برنامه ملاقات عمومی رئیس کل و معاونان دادگستری، اعضای شورای قضایی و مدیران سازمان‌های تابعه استان لرستان حضور داشتند.

مسئولان قضایی استان لرستان پس از استماع مسائل و مشکلات مطروحه از سوی مراجعان، دستورات لازم را در جهت رفع این مشکلات صادر کردند.

مطابق برنامه دستگاه قضایی استان، حجت‌الاسلام و المسلمین سعید شهواری رئیس کل دادگستری لرستان و معاونانوی علاوه بر ملاقات عمومی دوشنبه‌ها، به صورت هفتگی با مردم شهرستان‌های مختلف استان دیدار مردمی برگزار می‌کنند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *