صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

عکس

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

صفحات داخلی

قلعه‌نویی: این همه موقعیت خراب کردن مربی را سکته می‌دهد/ از ۶ قدم گل خالی را نزنید، ایراد است

۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۰:۳۵
کد خبر: ۴۷۵۵۴۲۲
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: این همه موقعیت خراب کردن مربی را به سکته می‌رساند.

خبرگزاری میزان - امیر قلعه‌نویی در نشست پس از دیدار با هنگ کنگ اظهار داشت: خوشحالیم ۳ امتیاز این بازی را گرفتیم. بچه‌ها بازی خوبی هم انجام دادند، ولی این همه موقعیت خراب کردن واقعا مربی را به سکته می‌رساند!

وی افزود: امروز خیلی موقعیت خراب کردیم و ۱۰ دقیقه آخر امکان داشت تنبیه شویم، اما در مجموع همینکه ۳ امتیاز را گرفتیم و صعود کردیم خیلی خوشحالیم. به تیم هنگ‌کنگ و مربی‌شان تبریک می‌گویم. خیلی خوب و قشنگ بازی کردند؛ دنبال برد بودند. ما با تجربه‌تر و حرفه‌ای‌تر بودیم، اما از ۶ قدم گل خالی را نزنید، ایراد است.

وی افزود: خوشحالی دیگری هم داریم؛ بعد از چند وقت کلین شیت کردیم. چون بازی هجومی می‌کنیم کلین شیت کردن مهم است. البته در یکی دو صحنه هم باید گل می‌خوردیم که شانس آوردیم. درمجموع از کسب ۳ امتیاز، صعود و ثبت کلین شیت خوشحالم، ولی اینکه زیاد موقعیت خراب می‌کنیم خیلی ناراحت هستم.

سرمربی تیم ملی درخصوص اینکه با توجه به شکست ژاپن مقابل عراق آیا این اتفاق تغییری در برنامه‌های تیم ملی در مراحل بعدی ایجاد می‌کند، گفت: طبیعتا مربیان معادلاتی را برای خودشان ترسیم می‌کنند، ولی به هرحال در یک مرحله با یکی از این دوتیم روبرو می‌شویم. پس فقط و فقط به دنبال بازی‌های خودمان هستیم که بتوانیم با کیفیت و ارائه یک بازی خوب به مراحل بالاتر برویم. به اینکه با چه تیمی روبرو می‌شویم فکر می‌کنیم. اگر بگوییم نه، یعنی به جدول فکر نکردیم، ولی بیشتر باید به قدرت تاکتیکی تیم خودمان فکر کنیم.

 

ادامه‌ دارد ...


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *