صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

عکس

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

صفحات داخلی

پاسخ منفی برانکو به پیشنهاد پرسپولیس: امیدوارم درکم کنید، نمی‌توانم به ایران بیایم

۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۴:۰۷
کد خبر: ۴۷۵۳۸۸۰
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال
برانکو ایوانکوویچ به درخواست و پیشنهاد همکاری باشگاه پرسپولیس پاسخ منفی داد.

خبرگزاری میزان - بعد از قطع همکاری باشگاه پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی مدیران این باشگاه باب مذاکرات را با برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرافتخار پیشین سرخپوشان را باز کردند و شواهد و قرائن حکایت از نهایی شدن این مذاکرات و نزدیک شدن طرفین به عقد قرارداد حکایت داشت، اما سرمربی کروات با انتشار متنی به این درخواست پاسخ منفی داد.

برانکو ایوانکوویچ در پیام خود نوشت: «ارتش سرخ عزیز سلام، طرفدارای عزیز پرسپولیس سلام، همونطور که میدونید، وقتی در پرسپولیس بودم، دوران بی‌نظیری رو با هم سپری کردیم. بهترین دوران من به عنوان مربی بود. از با شما بودن و حمایت‌تون لذت بردم. خیلی ممنون بابت درخواست‌های زیادتون برای برگشت من به پرسپولیس. می‌دونید که جای پرسپولیس تا ابد در قلب منه. هیچ‌کدوم از جزئیات رو فراموش نمی‌کنم. حمایت‌های شما، لحظات خوبی که در تهران داشتیم و نتایج درخشان‌مون رو فراموش نمی‌کنم».

به علت تعهد به جای دیگر نمی‌توانم این پیشنهاد را قبول کنم

ایوانکوویچ با اشاره به مشکلات موجود برای عدم پذیرش پیشنهاد تیم پرسپولیس در پیام خود توضیح داد: «متاسفانه به خاطر دلایل شخصی و به علت تعهدم به جا‌های دیگه نمی‌تونم این پیشنهاد رو قبول کنم. امیدوارم درکم کنید. در آینده هم با شما در تماس خواهم بود، چون این چیزیه که نمی‌تونم فراموشش کنم. جاتون همیشه در ذهن و قلب منه. ممنون بابت حمایت‌هاتون. ممنون که دوست داشتید من رو برگردونید. تا ابد بزرگترین طرفدار شما و عضوی از ارتش سرخ خواهم بود. ممنون. خیلی خیلی دوستتون دارم».

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *