صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

عکس

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

صفحات داخلی

مسئولان قضایی استان قزوین به مناسبت سالگرد شهادت شهید سلیمانی به مشکلات قضایی ۳۵۰ نفر رسیدگی کردند

۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹:۱۸
کد خبر: ۴۷۵۲۹۴۷
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
رئیس‌کل دادگستری استان قزوین به همراه معاونان رئیس‌کل و مدیران قضایی استان همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه الزهرا (س) و سالگرد شهادت سردار سلیمانی به مشکلات حقوقی و قضایی ۳۵۰ نفر از مراجعان رسیدگی کردند.

خبرگزاری میزان - علی شعبانی اظهار کرد: بر اساس دستور رئیس دستگاه قضا برای دیدار چهره به چهره با مردم و برگزاری ملاقات‌های مردمی به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه الزهرا (س) و سالگرد شهادت سردار سلیمانی، به مدیران قضایی در سراسر استان تاکید شد تا در این ایام نسبت به برگزاری میز خدمت و ملاقات عمومی با مردم اقدام کنند.

وی ادامه داد: به همین منظور در این ایام مدیران قضایی استان در ۶ شهرستان میز خدمت قضایی برگزار کرده و به مشکلات مردم رسیدگی کردند.

شعبانی اضافه کرد: همچنین در دادگستری کل و داسرای مرکز قزوین نیز برنامه ملاقات عمومی به همراه معاونین برگزار و در مجموع به مشکلات ۳۵۰ نفر از مردم در شهر و شهرستان‌های استان رسیدگی شد.

رئیس کل دادگستری استان قزوین تصریح کرد: تسریع در رسیدگی به پرونده‌های ماده ۴۷۷، درخواست اعاده دادرسی، استفاده از ارفاقات قانونی از قبیل مرخصی و پابند الکترونیک، تسریع در اجرای احکام، بررسی و اقدام قانونی لازم در راستای حقوق طرفین، از مهم‌ترین درخواست مردم بود که توسط مدیران قضایی مورد رسیدگی قرار گرفت و تعدای از آنان به حوزه‌های قضایی و کمیته علمی ارجاع شد.

گفتنی است ملاقات عمومی مدیران قضایی روز‌های سه شنبه هر هفته در دادگستری کل، دادستانی مرکز قزوین و سایر حوزه‌های قضایی شهرستان و بخش‌های استان به صورت مستمر دایر بوده و میز خدمت نیز در مساجد شهر و روستا‌ها برگزار می‌شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *