پرونده‌های مسن و معوق در استان قزوین ۵۰ درصد کاهش یافت

12:00 - 09 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۱۹۳۹
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
پرونده‌های مسن و معوق در استان قزوین ۵۰ درصد کاهش یافت
رئیس کل دادگستری استان قزوین از کاهش ۵۰ درصدی پرونده‌های مسن و معوق در استان خبر داد و ابراز امیداوری کرد تا پایان سال باقی مانده پرونده‌ها نیز تعیین تکلیف شود.

خبرگزاری میزان - علی شعبانی در جریان بازدید از حوزه قضایی شهرستان تاکستان و محمدیه اظهار کرد: با توجه به هدفگذاری‌های صورت گرفته در ابتدای سال مبنی بر استفاده از همه ظرفیت‌ها برای تعیین تکلیف پرونده‌های مسن و معوق در محاکم قضایی استان، با توجه به اقدامات موثری که صورت گرفته تا کنون بیش از نیمی از این پرونده‌ها رسیدگی شده است.

وی ادامه داد: به همین منظور به صورت مستمر به همراه معاونین از حوزه‌های قضایی شهرستان‌ها و بخش‌ها بازدید می‌شود تا از نزدیک در جریان روند رسیدگی به این پرونده‌ها قرار بگیریم.

شعبانی تصریح کرد: با توجه به اقداماتی که همکاران ما در مجموعه قضایی استان انجام داده اند و گزارش‌هایی که از بخش‌ها و حوزه‌ها دریافت می‌شود امیدواریم تا پایان سال همه پرونده‌های مسن و معوق تعیین تکلیف شود.

گفتنی است: در بازدید یک روزه رئیس کل دادگستری استان قزوین و معاونین از مجموعه قضایی شهرستان تاکستان و بخش محمدیه، مدیران ارشد قضایی استان با قضات و کارکنان اداری گفت‌وگو کرده و در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفتند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *