صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

عکس

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

صفحات داخلی

۱۵ هکتار از اراضی ملی شهرستان آمل با حکم دستگاه قضایی آزاد سازی شد

۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۸:۲۱
کد خبر: ۴۷۴۴۵۱۷
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان مازندران از خلع‌ید ۱۵ هکتار از اراضی ملی در ارتفاعات ییلاقی بخش امامزاده عبدالله شهرستان آمل خبر داد.

خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صادق اکبری گفت: ۱۵ هکتار از اراضی‌ملی در منطقه ییلاقی روستا‌های خشواش و کپین با پیگیری منابع‌طبیعی و ورود دستگاه قضا به این موضوع با اجرای حکم قضایی طی تبصره ذیل ماده ۵۵ قانون حفاظت از جنگل‌ها و مراتع، توسط مأمورین اداره منابع طبیعی و نیروی انتظامی بازپس‌گیری و آزادسازی شد.

وی افزود: متصرفان زمین‌های ملی، غیر قانونی و بدون مجوز به تصرف عدوانی اراضی در چند نقطه از این دو روستا اقدام کرده بودند که با شناسایی این زمین‌ها توسط مأمورین منابع طبیعی و ورود دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل اراضی ملی از دست متصرفان خلع ید و به عرصه ملی بازگشت.

رئیس کل دادگستری استان مازندران تاکید کرد: اجرای کامل و دقیق مصوبه‌های شورای حفظ حقوق بیت‌المال در امور اراضی‌ملی و منابع‌طبیعی استان و انجام اقدامات پیشگیرانه در راستای جلوگیری از تصرف اراضی‌ملی و منابع‌طبیعی و ساخت و ساز‌های غیرمجاز بسیار ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های مختلف باید با امکانات و تجهیزاتی که در اختیار دارند از اراضی‌ملی، منابع‌طبیعی و بیت‌المال به بهترین شکل ممکن پاسداری و حفاظت کنند.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *