صفحه نخست

هفته قوه قضاییه

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

صفحات داخلی

شعبه شورای حل اختلاف ویژه صنعت‌کاران در خانه صنعت‌کاران ایران افتتاح شد

۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲:۰۴
کد خبر: ۴۷۳۰۳۲۶
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
با همت مرکز توسعه حل اختلاف استان تهران، شعبه شورای حل اختلاف ویژه صنعت‌کاران به منظور رسیدگی سریع و تخصصی به اختلافات و ایجاد سازش بین فعالان بخش صنعت استان امروز در خانه صنعت‌کاران ایران افتتاح شد.

خبرگزاری میزان - آیین افتتاح شعبه شورای حل اختلاف تهران ویژه خانه صنعتکاران با حضور غلامرضا مهدوی، معاون قضایی دادگستری و رئیس مرکز توسعه حل اختلاف استان تهران، آیت الله مصباحی مقدم عضو مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام، حجت الاسلام و المسلمین غنضفرآبادی رئیس کمیسیون حقوقی مجلس شورای اسلامی و بنی هاشمی رئیس خانه صنعت کاران ایران جمعی از مدیران و مسئولان امروز ۳۰ مرداد ماه برگزار شد.

بنی هاشمی در ابتدای جلسه با تشکر از رئیس شورای حل اختلاف استان تهران بابت صدور مجوز و افتتاح این شعبه، افزود: رهبر معظم انقلاب سال‌های اخیر را با عناوین اقتصادی برای شعار سال نامگذاری کردند.

رئیس خانه صنعت کاران ایران با اشاره به اهمیت تولید و توسعه اقتصادی، اظهار کرد: حمایت از تولید کنندگان از خوابیدن چرخ تولید جلوگیری و به اقتصاد کشور کمک می‌کند.

با اشاره به ظرفیت ایجاد بیش از ۱۳ هزار فرصت شغلی توسط خانه صنعت‌کاران ایران، از شورای حل اختلاف استان تهران درخواست کرد تا این شعبه به مجتمع تبدیل شود و از ظرفیت نخبگان خانه صنعتگران برای حل اختلافات تولید کنندگان و جلوگیری از تعطیلی واحد‌های تولیدی به دلایل اختلافات مختلف جلوگیری شود.

تکمیل می شود/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *