صفحه نخست

هفته قوه قضاییه

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

صفحات داخلی

ستایشی: اتفاق جدید و مثبتی در پرونده حمید نوری رخ نداده است

۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷:۲۲
کد خبر: ۴۷۲۶۷۳۵
دسته بندی‌: حقوق بشر ، عمومی
سخنگوی قوه قضاییه گفت که معاونت بین‌الملل ستاد حقوق بشر قوه قضاییه پیگیری‌های مجدانه‌ای در خصوص حمید نوری انجام داده، اما اتفاق جدید و مثبتی در این پرونده رخ نداده است.

خبرگزاری میزان - مسعود ستایشی، سخنگوی قوه قضاییه، در خصوص آخرین وضعیت پرونده حمید نوری و روند پیگیری دستگاه قضایی جمهوری اسلامی ایران برای آزادی وی، گفت: بحث حمید نوری یک کار جمعی است و تمام قوا باید در این رابطه نقش و پیگیری مجدانه داشته باشند.

ستایشی، اظهار کرد: معاونت بین‌الملل ستاد حقوق بشر قوه قضاییه پیگیری‌های مجدانه‌ای انجام داده است، اما اتفاق جدید و مثبتی در این پرونده رخ نداده است و روند نگهداری آقای نوری در سلول انفرادی ادامه دارد.

مسعود ستایشی همچنین عنوان کرد: قرار است تا در تاریخ دهم و چهاردهم شهریور سال جاری جلسه ۱۳ و ۱۴ دادگاه تجدید نظر آقای نوری برگزار شود.

سخنگوی دستگاه قضا در بخشی دیگر بیان کرد: جمعه گذشته پس از قریب یک ماه آقای نوری با خانواده خود تماس تلفنی برقرار کرد، به جد نگران سلامت و شرایط این شهروند محبوس در زندان‌های کشور سوئد هستیم که متاسفانه با پرونده‎سازی جنایتکارترین عناصر بشریت، آقای نوری زندانی شده و در حبس است.

انتهای پیام/


برچسب ها: حمید نوری سوئد

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *