صفحه نخست

هفته قوه قضاییه

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

صفحات داخلی

دومین دفتر خدمات قضایی شهرستان مسجدسلیمان راه‌اندازی شد

۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۸:۰۰
کد خبر: ۴۷۲۶۶۵۷
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
دومین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهرستان مسجدسلیمان در استان خوزستان در کمتر از یک ماه از تعطیلی دفتر قبلی، راه‌اندازی شد.

خبرگزاری میزان-سید غلامرضا موسوی از راه اندازی دومین دفتر خدمات قضایی شهرستان مسجد سلیمان خبر داد و گفت: باتوجه به تعطیل شدن یکی از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی شهرستان مسجدسلیمان و به‌منظور تسهیل در امور مراجعه‌کنندگان، با پیگیری‌های مجدانه صورت گرفته در کمتر از یک ماه دفتر خدمات الکترونیک قضایی جایگزین در این شهرستان راه‌اندازی و شروع به کار کرد.

وی تصریح کرد: باتوجه به طولانی بودن فرآیند صدور مجوز و روند راه‌اندازی دفتر، پیگیری‌های لازم جهت دریافت مجوز انتقال یکی از دفاتر شهرستان‌های مجاور به مسجد سلیمان صورت گرفت و در جهت حفظ رضایت شهروندان و باعنایت به پائین‌تر بودن میزان مراجعات قضایی ساکنین آن شهرستان، تا زمان صدور مجوز و راه‌اندازی دفتر جدید، شعبه‌ای درشهرستان مبداء نیز در حال خدمت‌رسانی می‌باشد.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات دادگستری خوزستان با بیان این که صدور مجوز‌ها بر اساس ورودی پرونده‌ها و جمعیت هر شهرستان، انجام می‌شود، افزود: هم‌اکنون ۵۳ دفتر در سراسر استان در حال فعالیت است و امیدواریم تا پایان سال و با صدور مجوز‌های لازم، این تعداد افزایش یابد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *