صفحه نخست

هفته قوه قضاییه

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

صفحات داخلی

کشف ۲۰۷ کیلوگرم تریاک در عملیات ماموران پلیس تهران

۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷:۱۵
کد خبر: ۴۷۲۴۹۷۲
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از توقیف محموله ۲۰۷ کیلوگرمی تریاک در درگیری ماموران عملیات ویژه این پلیس با قاچاقچی مواد مخدر خبر داد.

خبرگزاری میزان - سرهنگ حسین باباپور اظهار کرد: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر تهران در پی دریافت خبری مبنی بر عبور یک محموله سنگین موادمخدر از بزرگراه آزادگان به سرعت وارد عمل و طی یک عملیات پلیسی در بزرگراه مذکور مستقر شدند.

وی افزود: ماموران مستقر در کنترل خودرو‌های عبور در نهایت به یک دستگاه پژوی عبوری مشکوک و به راننده آن دستور ایست دادند، اما سرنشین آن بدن توجه به فرمان‌های پلیسی با حرکات مارپیچی و خطرناک به خودرو‌های عبوری برخورد و خسارت‌های مالی فراوانی را ایجاد کرد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران تصریح کرد: با آغاز عملیات تعقیب و گریز و چند تیر هوایی، متهم همچنان به فرار خود ادامه و ماموران لاستیک خودروی متهم را هدف گلوله قرار می‌دهند و بدین ترتیب خودروی متهم متوقف و راننده آن دستگیر شد.

سرهنگ باباپور گفت: ماموران در بازرسی از این خودرو ۲۰۷ کیلو و ۲۵۰ گرم تریاک کشف کردند و متهم پس از انتقال به مقر پلیس و تکمیل تحقیقات پلیسی به مرجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *