صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

دیدار رئیس کل دادگستری سمنان با خانواده شهید کاشفی 

۰۲ تير ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۹:۲۰
کد خبر: ۴۷۱۹۳۶۳
دسته بندی‌: قضایی ، دادگستری
رئیس کل دادگستری سمنان با خانواده شهید اسماعیل کاشفی دیدار کرد. 

خبرگزاری میزان- محمد جعفر عبدالهی در ادامه دیدار و تکریم خانواده معظم شهدای منتسب به دستگاه قضایی استان سمنان، در منزل فرزند شهید اسماعیل کاشفی حاضر و با همسر و فرزند آن شهید دیدار کرد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان با گرامی داشت یاد و خاطره شهید آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران گران قدر ایشان، تکریم خانواده شهداء را منشاء آثار و برکات مختلف دانست و افزود: دستگاه قضایی استان سمنان به یُمن اشتغال منسوبین به شهداء، دیدار و تکریم خاندان شهداء را وظیفه خود می‌داند.

وی ادامه داد: بی تردید تکریم خانواده شهداء حداقل اقدامی است که به منظور ادای دین به آن منشاء‌های اثر و حلقه‌های اتصال به باب شفاعت و خیر و برکات می‌توان انجام داد.

عبدالهی در ادامه گفت: اجر رشادت و جانفشانی شهید تا حدی والاست که نمی‌توان برای آن مرتبه و جایگاهی نیکویی متصور بود و از این حیث، عظمت و قداست مقام شامخ شهداء در کلام نمی‌گنجد و ادای احترام و گرامی داشت یاد و خاطره آنان کمترین اقدامی است که می‌توان انجام داد.

شهید اسمعیل کاشفی در تاریخ ۱۳۶۵/۱۰/۲۱ در عملیات کربلای ۵ پس از ۹ ماه و ۲۲ روز حضور در جبهه‌های حق علیه باطل در منطقه جنوب شلمچه در اثر اصابت ترکش به دست و پا، دعوت حق را لبیک گفتند و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستری سمنان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *