صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

مسئولان قضایی بوشهر به مشکلات حقوقی نمازگزاران مسجد امامزاده عبدالمهیمن رسیدگی کردند

۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۴:۵۶
کد خبر: ۴۷۱۷۹۷۸
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان بوشهر همراه دادستان، رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری و مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر و معاونین در مسجد امامزاده عبدالمهیمن بوشهر حضور یافت. 

خبرگزاری میزان- مهدی مهر انگیز همراه دادستان مرکز استان و رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری بوشهر و مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر و معاونین در مسجد امامزاده عبدالمهیمن بوشهر حضور یافت.

 رئیس کل دادگستری استان بوشهر در حاشیه این مراسم، ارتباط مستقیم و چهره به چهره با مردم را یکی از برنامه‌های قوه قضاییه و از تاکیدات رئیس قوه قضاییه معرفی کرد و گفت: ارتباط مستقیم و بدون واسطه با مردم و تکریم ارباب رجوع و استماع بدون واسطه مشکلات حقوقی و قضایی مراجعان جهت رفع مشکلات مردم از عمده‌ترین وظایف مسئولان قضایی محسوب می‌شود.

وی در این دیدار در خصوص مطالبات برخی از مردم در خصوص مالکیت زمین‌های مطرح شده گفت: اگر مردم مطالباتی در مورد زمین یا اسناد ومدارکی دارند، دادگستری بوشهر و ثبت اسناد و املاک بوشهر این آمادگی را دارند تا در این خصوص جهت رفع این مشکل کمک کنند.

مهرانگیز در این دیدار ضمن تاکید به مباحث اخلاقی تکریم ارباب رجوع، حقوق عامه و اهمیت آن، به درخواست‌ها و مسائل و مشکلات ان‌ها نیز رسیدگی کرد و دستورات لازم صادر کرد.

در این دیدار از دیگر مواردی که مورد دغدغه مردم، موضوع عفاف و حجاب و همچنین مسائل اجتماعی و مواردی در خصوص حقوق عامه بود که رئیس کل دادگستری استان بوشهر ضمن پاسخگویی به این مسائل راهکار‌های و توصیه‌های لازم را ارائه کرد.

در این دیدار هیئت همراه رئیس کل دادگستری استان نیز با صبر و حوصله به خواسته‌ها و دغدغه‌های مردم پاسخ و رسیدگی کردند.

انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *