صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

شعبات تخصصی ویژه رسیدگی به پرونده‌های واحد‌های تولیدی مشکل‌دار در استان لرستان تشکیل می‌شود

۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۷:۳۵
کد خبر: ۴۷۱۶۸۶۱
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
مدیرکل دادگستری استان لرستان از تشکیل شعبات تخصصی در استان ویژه رسیدگی به پرونده‌های واحد‌های تولیدی مشکل‌دار خبر داد.

خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام و المسلمین سعید شهواری در جلسه ستاد مقاومتی استان لرستان، اظهارکرد: بدنبال اجرای فرامین مقام معظم رهبری و رفع موانع تولید هستیم و تصمیمات جلسه نیز باید در چهارچوب مقرارت باشد.

وی تاکید کرد: بدون تردید تحقق رفع موانع و رونق تولید، فراهم‌سازی زمینه اشتغال و ازدواج جوانان و مهار تورم نیاز به عزم جدی تری دارد.

رئیس کل دادگستری استان لرستان با بیان اینکه در یک جنگ اقتصادی و تحریم ناجوانمردانه قرار داریم، افزود: بنابراین حمایت، صیانت و تامین امنیت برای سرمایه گذاری از جمله وظایفی است که در این مقطع از زمان بر عهده ما قرار دارد.

حجت‌الاسلام و المسلمین بیان کرد: با همفکری، بحث و تبادل نظر مفید و سازنده تا حد ممکن مشکلات پرونده‌های مطروحه واحد‌های تولیدی را برطرف خواهیم کرد.

وی، تشکیل این گونه جلسات را جهت حل مشکلات واحد‌های تولیدی دانست و افزود: انتظار می‌رود جلسات مستمر و بموقع برای حل مسائل برگزار شود.

مدیرکل دادگستری استان لرستان با تاکید بر اینکه برای بررسی پرونده‌های مرتبط روسای بانک‌ها و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید حضور داشته باشند، افزود: اجرای مصوبات بسیار حائز اهمبت است، چرا که برخی از این عدم اجرای مصوبات به عنوان ترک فعل محسوب شده و قابلیت پیگیرد قانونی دارد.

حجت‌الاسلام و المسلمین شهواری تصریح کرد: لازم است برای هر مصوبه یک متولی تعیین و در جلسات بعدی خروجی کار مشخص شود.

مدیرکل دادگستری استان لرستان همچنین از تشکیل شعبات تخصصی در استان ویژه رسیدگی به پرونده‌های واحد‌های تولیدی مشکل‌دار خبر داد.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستر تولید

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *