صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

بررسی آخرین وضعیت خرید تضمینی گندم، پیشگیری از آتش زدن بقایای محصولات کشاورزی و کاهش وقوع جرایم سرقت و نزاع دسته جمعی در استان مهم‌ترین خبر‌های جلسه امروز شورای پیشگیری از جرم 

۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۰:۵۲
کد خبر: ۴۷۱۵۲۶۷
رئیس کل دادگستری گلستان در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان به بررسی آخرین وضعیت خرید تضمینی گندم، پیشگیری از آتش زدن بقایای محصولات کشاورزی و کاهش وقوع جرایم سرقت و نزاع دسته جمعی در استان مهم‌ترین خبر‌های جلسه امروز شورای پیشگیری از جرم پرداخت.

خبرگزاری میزان - رئیس کل دادگستری گلستان در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان گفت: با اقدامات به موقع دادگستری استان، امسال دست دلالان از بازار خرید گندم کوتاه شد. 


وی گفت: نسبت به بقیه خرید گندم هم نظارت می‌شود و با دلالانی که بخواهند در چرخه خرید تضمینی اختلال ایجاد کنند، قاطعانه برخورد خواهد شد. 
رئیس کل دادگستری گلستان درباره آتش زدن بقایای محصولات کشاورزی هم گفت: دستگاه‌های متولی مکلفند درباره آثار سوء ناشی از آتش زدن بقایای محصول پس از برداشت، اطلاع رسانی و با متخلفان برخورد کنند. 


وی گفت: آتش زدن بقایای محصولات کشاورزی علاوه بر آسیب به خاک و محیط زیست، خطر سرایت آتش به جنگل‌ها وزمین‌های کشاورزی مجاور را بیشتر می‌کند. 


رئیس کل دادگستری گلستان درباره موضوع دوم جلسه امروز که درباره بررسی وضعیت نزاع و درگیری و سرقت‌ها بود هم گفت: خوشبختانه امسال با تلاش موثر قضایی و انتظامی، میزان وقوع نزاع ودرگیری در استان ۸ درصد کاهش یافته است. 


حیدر آسیابی افزود: در کاهش سرقت هم در حالیکه سراسرکشور با افزایش مواجهیم امسال با ۵ درصد کاهش، رتبه دوم کشور در زمینه کاهش سرقت را به دست آورده ایم که نتیجه اقدامات هماهنگ دستگاه قضایی و انتظامی است. 
سردار محمدسعید فاضل دادگر فرمانده انتظامی گلستان هم در این جلسه گفت: با اقدامات قاطعانه دستگاه قضایی و حضور به موقع پلیس امسال شاهد کاهش سرقت و نزاع در استان هستیم.

 


انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *