صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

بررسی مشکلات ۱۳۷ نفر از زندانیان ندامتگاه بندرعباس با حضور دادستان مرکز استان هرمزگان

۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۸:۰۳
کد خبر: ۴۷۱۵۰۴۷
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
دادستان مرکز استان هرمزگان به همراه تعدادی از قضات دادسرا با حضور در ندامتگاه بندرعباس، مشکلات ۱۳۷ نفر از زندانیان را بررسی کردند.

خبرگزاری میزان_ علیرضا احمدی منش دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان از زندان مرکزی بندرعباس بازدید کرد و مشکلات زندانیان را به صورت چهره به چهره بررسی نمود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان پس از بازدید از زندان مرکزی بندرعباس گفت: رعایت حقوق شهروندی، حفظ کرامت انسانی زندانیان و رسیدگی به مشکلات قضایی آنان از اولویت‌های مهم دستگاه قضایی است.

علیرضا احمدی منش همچنین بر لزوم پذیرش تأمین متناسب از متهمین تحت قرار و تسریع در رسیدگی به پرونده‌های آنان از سوی قضات تأکید کرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان یادآور شد: تلاش دستگاه قضایی ساماندهی و کاهش هدفمند جمعیت کیفری زندان‌ها است و با اجرای دقیق ظرفیت‌های قانونی و دستورالعمل‌های ابلاغی مسلماً گام‌های مؤثری در این خصوص برداشته خواهد شد.

شایان ذکر است؛ در این بازدید که با حضور معاونین دادسرا و تعدادی از قضات انجام شد، ضمن بررسی مشکلات قضایی ۱۳۷ نفر از زندانیان، در خصوص هر مورد دستورات لازم صادر شد.

 

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *