مزایده ۵ هزار موتورسیکلت توقیفی با اقدامات دادگستری استان هرمزگان برگزار می‌شود

8:01 - 08 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۵۰۷۲
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مزایده ۵ هزار موتورسیکلت توقیفی با اقدامات دادگستری استان هرمزگان برگزار می‌شود
رئیس کل دادگستری هرمزگان از برگزاری مزایده ۵ هزار موتورسیکلت توقیفی در پارکینگ‌های این استان خبر داد.

مجتبی قهرمانی در گفت‌وگو با میزان از برگزاری مزایده فروش ۵ هزار موتورسیکلت توقیفی دیگر در پارکینگ‌های این استان خبر داد و گفت: بیش از ۱۳ هزار موتورسیکلت تاکنون تعیین تکلیف شده است.

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان اعلام کرد: در راستای اجرای دستور رئیس قوه قضاییه مبنی بر تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی در پارکینگ‌های سراسر کشور، با پیگیری و اقدامات لازم، نُهمین مرحله از مزایده موتورسیکلت‌های توقیفی در پارکینگ‌های استان هرمزگان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در مراحل گذشته این مزایده، بیش از ۱۳ هزار موتورسیکلت توقیفی به فروش رفته است و در مرحله نُهم از برگزاری این مزایده نیز تعداد ۵ هزار دستگاه موتورسیکلت موجود در پارکینگ‌های شهرستان‌های قشم، میناب، بندرعباس، بندرلنگه و رودان به مزایده گذاشته خواهند شد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین با اشاره به صدور حکم قطعی قضایی در خصوص تعیین تکلیف تمامی موتورسیکلت‌های موضوع این مزایده، گفت: دستور استرداد وجه موتورسیکلت‌ها پس از تائید دادستان و پلیس راهور استان به آن دسته از مالکینی که مراجعه می‌کنند نیز صادر شده است.

متقاضیان شرکت در این مزایده می‌توانند در روز‌های دوشنبه و سه شنبه، هشتم و نهم خردادماه ۱۴۰۲ از ساعت ۹ الی ۱۲:۳۰ و ۱۵ الی ۱۷ با مراجعه به پارکینگ‌های یاسر، دریا، میلاد و قائم بندرعباس، پارکینگ باباعلی قلعه قاضی، پارکینگ طلوع قشم، پارکینگ‌های انجمن حمایت از زندانیان و مکران میناب، پارکینگ مهدی هشتبندی، پارکینگ‌های انجمن حمایت از زندانیان و فجر رودان و پارکینگ انتظامی بندرلنگه از این موتورسیکلت‌ها بازدید کنند و یا به وسیله تماس با شماره‌های (۰۷۶۳۳۴۶۸۸۲۰ و ۰۷۶۳۳۴۶۸۸۲۱) از جزئیات و شرایط مزایده مطلع شوند.

گفتنی است؛ مزایده ۵ هزار موتورسیکلت توقیفی در روز چهارشنبه ۱۰ خردادماه ۱۴۰۲ از ساعت ۸ صبح با حضور نماینده دادستان و متقاضیان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *