صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

بنیاد مسکن در حال ساخت ۱۳۱ هزار واحد نهضت ملی در شهر‌ها است

۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۷:۲۸
کد خبر: ۴۷۱۴۱۸۷
دسته بندی‌: اقتصاد ، عمومی
حمیدرضا سهرابی معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تعداد واحد‌های نهضت ملی را که در شهر‌های تحت مسئولیت بنیاد در حال ساخت است ۱۳۱ هزار واحد عنوان کرد و گفت: در سال جاری و تا سوم خرداد حدود ۲ هزار و ۵۰۰ واحد تکمیل شده به بهره‌برداری می‌رسد.

خبرگزاری میزان- به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حمیدرضا سهرابی معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن تحت مسئولیت آن بنیاد را که عموما در شهر‌های کوچک برنامه‌ریزی شده تشریح کرد و گفت: هم‌اینک عملیات اجرایی ۱۳۱ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های تحت مسئولیت بنیاد آغاز شده است.

معاون بنیاد مسکن توضیح داد: از تعداد واحد‌های آغاز شده که ۱۳۱ هزار واحد مسکونی است ۶۱ هزار واحد زمین به شکل خودمالکی و به شکل یک طبقه حیاط‌دار، تک واحد و چندواحدی به مردم واگذار شده و ساخت آن‌ها نیز توسط مردم با نظارت بنیاد مسکن آغاز شده است.

سهرابی در خصوص معرفی زمین به بنیاد مسکن از سوی وزارت راه و شهرسازی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن، عنوان کرد: اراضی معرفی شده به بنیاد مسکن برای ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی است که حدود ۱۶۱ هزار واحد آن قابلیت ساخت و یا متقاضی دارد.

وی افزود: در حال حاضر ۱۴۰ هزار متقاضی واریز وجه کرده اند که ۱۳۱ هزار متقاضی به پروژه‌های در حال ساخت معرفی شده و کار ساخت واحد‌های آن‌ها در حال انجام است.

سهرابی در خصوص برنامه بنیاد مسکن برای بهره‌برداری از واحد‌های تکمیل شده تا سوم خرداد، اعلام کرد: تا ۳ خرداد ۲ هزار و ۵۰۰ واحد شهری نهضت ملی مسکن به بهره‌برداری می‌رسد و در برنامه است تا عمده واحد‌هایی که مراحل پایانی ساخت را طی می‌کنند در هفته دولت تکمیل و تحویل متقاضیان شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *