صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

گفت‌وگو|

یک نماینده مجلس: اعدام عوامل تروریستی محله خانه اصفهان باعث افزایش امنیت می‌شود

۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶:۵۰
کد خبر: ۴۷۱۳۹۵۶
یک نماینده مجلس ضمن اشاره به اعدام عوامل تروریستی محله خانه اصفهان گفت: این اقدام قوه قضاییه و موارد مشابه آن باعث افزایش امنیت در کشور می‌شود.

خبرگزاری میزان - حکم اعدام محکومان صالح میرهاشمی، مجید کاظمی شیخ شبانی و سعید یعقوبی کردسفلی از عوامل حمله تروریستی محله خانه اصفهان در آبان ماه ۱۴۰۱ که منجر به شهادت تعدادی از نیرو‌های حافظ امنیت شد، بامداد ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ به اجرا درآمد.

در همین رابطه فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت در مجلس در گفت‌وگو با میزان گفت: این اقدام قوه قضاییه و موارد مشابه باعث افزایش امنیت در کشور می‌شود. هر کسی تخلفی انجام دهد و جرمی مرتکب شود به اندازه تخلف و جرمش باید مجازات شود و این موضوعی عقلانی است.

وی اظهار کرد: وقتی شخص یا اشخاصی با ارتکاب جنایت امنیت و آسایش مردم و جامعه را خدشه‌دار کنند باید مطابق قانون مجازات شوند و این سیاه و سفید ندارد.

بشیری با بیان اینکه در برخی موارد شاهد عفو و بخشش گسترده از سوی قوه قضاییه هستیم ادامه داد: رافت اسلامی برای کسانی است که اشتباهی مرتکب شدند و راه خود را غلط رفتند، جرائم سنگینی ندارند و به آبرو و جان مردم لطمه نزدند. این موضوعی متفاوت از اقدامات تروریستی و مشابه آن است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات گفت: در مواردی شاهد ریخته شدن خون افرادی هستیم که هیچ دخالتی در موضوع نداشتند و بیگناه هستند. عوامل این گونه اقدامات باید مجازات شوند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *