رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

برخورد با مجرمین خانه اصفهان به نفع آسایش مردم است/ قاطعیت و سرعت رسیدگی به این موارد بیشتر شود

8:40 - 01 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۳۸۳۲
دسته بندی: سیاست ، عمومی
برخورد با مجرمین خانه اصفهان به نفع آسایش مردم است/ قاطعیت و سرعت رسیدگی به این موارد بیشتر شود
یک نماینده مجلس با اشاره به برخورد قاطع قوه قضاییه با کسانی که امنیت کشور را دچار خدشه می‌کنند گفت: در ماجرای اصفهان و موارد مشابه اقدام قوه قضاییه صد در صد به نفع آسایش مردم است.

خبرگزاری میزان - حکم اعدام محکومان صالح میرهاشمی، مجید کاظمی شیخ شبانی و سعید یعقوبی کردسفلی از عوامل حمله تروریستی محله خانه اصفهان در آبان ماه ۱۴۰۱ که منجر به شهادت تعدادی از نیرو‌های حافظ امنیت شد، بامداد ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ به اجرا درآمد.

در همین رابطه حجت الاسلام اکبر احمدپور در گفتگو با میزان، بیان داشت: قوه قضاییه بر اساس مسئولیت اصلی و قانونی خود با کسانی که مخل نظم و امنیت جامعه هستند برخورد قاطع دارد که اگر این امر به خوبی انجام شود جامعه سالم توام با آرامش خواهیم داشت.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به برخورد قاطع قوه قضاییه با کسانی که امنیت کشور را دچار خدشه می‌کنند افزود: در ماجرای اصفهان و موارد مشابه اقدام قوه قضاییه صددرصد به نفع آسایش مردم است. این برخورد باید با سرعت بیشتر و قاطع‌تر انجام شود تا برای دیگران درس عبرت باشد.

نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هر چه قاطعیت و سرعت عمل در مقابله با اخلالگران بیشتر باشد امنیت بیشتری خواهیم داشت و افراد متعرض به مال و جان مردم کمتر فرصت رسیدن به اهداف خود را پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *