گفت‌وگو|

امام جمعه فریدون‌شهر: در ماجرای خانه اصفهان نباید با مماشات رفتار می‌شد/ عوامل حمله از قبل زمینه‌سازی کرده بودند

8:30 - 31 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۳۶۰۴
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
امام جمعه فریدون‌شهر: در ماجرای خانه اصفهان نباید با مماشات رفتار می‌شد/ عوامل حمله از قبل زمینه‌سازی کرده بودند
امام جمعه فریدون‌شهر در رابطه با اعدام عوامل حادثه تروریستی محله خانه اصفهان گفت: این افراد از قبل زمینه‌سازی و سلاح تهیه کرده بودند و نباید در این مورد مماشات کرد.

خبرگزاری میزان - حکم اعدام محکومان صالح میرهاشمی، مجید کاظمی شیخ شبانی و سعید یعقوبی کردسفلی از عوامل حمله تروریستی محله خانه اصفهان در آبان ماه ۱۴۰۱ که منجر به شهادت تعدادی از نیرو‌های حافظ امنیت شد، بامداد ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ به اجرا درآمد.

در همین رابطه حجت الاسلام اسماعیل شاه‌محمدی امام جمعه فریدون‌شهر در گفت‌وگو با میزان گفت: در سال‌های گذشته شاهد عفو گسترده از سوی قوه قضاییه بودیم. اسلام دین رحمت است و تا آنجایی که امکان دارد از در رحمت وارد می‌شود مخصوصا با کسانی که فریب خوردند و با دست‌های پشت پرده دشمن آشنا نیستند.

وی با اشاره به اینکه، برخی افراد به طور سازمان‌یافته و بازی خورده از طرف دشمن وارد میدان می‌شوند گفت: این افراد پا را از همه حدود فراتر می‌گذارند و اقدامات مجرمانه‌ای مرتکب می‌شوند.

شاه‌محمدی گفت: عوامل این حادثه تروریستی از قبل زمینه‌سازی و سلاح تهیه کرده بودند و نباید در این مورد مماشات صورت می‌گرفت.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای وارونه جلوه دادن اقدامات تروریستی اظهار کرد: کار دشمن همین است اگر مسائل به نفع خود باشد پررنگ جلوه می‌دهد در این قضیه نیز همه تلاش خود را انجام داد تا مسئله را به نفع خود اطلاع رسانی کند.

وی تأکید کرد: دشمن هیچ وقت مطلبی که به ضرر او باشد را رسانه‌ای نمی‌کند و در حادثه اصفهان نیز تمایلی به بیان حقایق ندارد در حالیکه اعتراف صریح عاملین حمله تروریستی به صورت روشن و مستند موجود است.

انتهای پیام/


ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
0
0
ای کاش بصیرت داشتی
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *