صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

دیدار مردمی رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح با نمازگزاران مسجد امام علی (ع) شهرک سوم خرداد برگزار شد 

۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷:۰۱
کد خبر: ۴۷۰۷۷۸۴
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح با حضور در مسجد امام علی (ع) شهرک سوم خرداد ضمن برپایی دیدار چهره به چهره با نمازگزاران به دریافت مشکلات و درخواست‌های حقوقی و قضایی آن‌ها پرداخت و در این رابطه نیز به دغدغه‌های مردمی رسیدگی کرد.

خبرگزاری میزان -  حجت الاسلام و المسلمین احمدرضا پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح با حضور در مسجد امام علی (ع) شهرک سوم خرداد ضمن برپایی دیدار چهره به چهره با نمازگزاران به دریافت مشکلات و درخواست‌های حقوقی و قضایی آن‌ها پرداخت و در این رابطه نیز به دغدغه‌های مردمی رسیدگی کرد.

حجت الاسلام و المسلمین پورخاقان در حاشیه این دیدار مردمی، بیان کرد: همواره طی برنامه ریزی‌های انجام شده، مراجعه کنندگان روز‌های سه شنبه به مدت دو ساعت در سازمان قضایی نیرو‌های مسلح حضور یافته و مسائل خود را مطرح می‌کنند.

وی افزود: در ماه مبارک رمضان برنامه‌ای مدون شد تا ما خدمت عزیزانی که دارای سوال و مشکلی در رابطه با سازمان قضایی نیرو‌های مسلح دارند، بیاییم.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح تصریح کرد: قصدمان مبنی بر حضور در مسجد مربوط به شهرک فراجا بر این بود تا به مشکلات مربوط به نیرو‌های فراجا رسیدگی کنیم.

وی افزود: در سال‌های گذشته دیدار‌های مردمی به صورت مرتب انجام شد و مردم به صورت چهره به چهره دغدغه‌ها و مطالب خود را مطرح کردند و نسبت به رفع این موارد اقدامات لازم انجام شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *