صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

حل مشکلات معدن سنگ آهن دیوالان سردشت با ورود دادگستری استان آذربایجان غربی /عتباتی: فراهم شدن زمینه اشتغال ۲۵۰ نفر و رشد و توسعه اقتصادی منطقه با توسعه این معدن

۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۷:۲۵
کد خبر: ۴۷۰۱۳۷۲
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیان اینکه معدن سنگ آهن دیوالان سردشت یکی از وسیعترین معادن غرب کشور است، از فراهم شدن زمینه اشتغال ۲۵۰ نفر و رشد و توسعه اقتصادی منطقه با توسعه این معدن خبر داد.

خبرگزاری میزان - عصر امروز چهارشنبه ۱۰ اسفند ماه ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی و مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در پنجمین و آخرین برنامه سفر دو روزه کاری خود به جنوب استان ضمن افتتاح معدن سنگ آهن دیوالان سردشت از این مجموعه معدنی بازدید کردند.

عتباتی در حاشیه این بازدید بیان داشت: معدن سنگ آهن دیوالان سردشت یکی از وسیعترین معادن غرب کشور است که در زمینه استخراج سنگ آهن منگنز فعالیت داشته و قصد اخذ مجوز و توسعه آن در زمینه استخراج محصولات ثانوی سیلیس و کربنات کلسیم را دارد که در این صورت زمینه اشتغال بیش از ۲۵۰ نفر را فراهم خواهد نمود و به همین دلیل مشکلات این واحد معدنی در کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان مطرح و تصمیمات قانونی لازم در مورد رفع آن‌ها اتخاذ شده بود.

وی ادامه داد: در راستای بررسی مصوبات کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان عصر امروز به همراه مدیران قضایی و مدیران شهرستانی در حوزه صنعت و معدن و منابع طبیعی به لحاظ مشکلاتی که در خصوص این معدن مهم منطقه که دارای محصولات معدنی متعدد که می‌تواند یک پتانسیل اشتغال و تولید ثروت را برای منطقه داشته باشد از آن بازدید کردیم.

رئیس شورای قضایی استان در پایان بیان داشت: همه این اقدامات در کنار تلاش‌هایی که همکاران ما در تشکیلات قضایی شهر پیرانشهر با همکاری همه مسئولین و مدیران این شهرستان در دستور کارشان است برای فراهم آوردن بستر‌های اشتغال، تولید و توسعه این منطقه است و در این مورد جا دارد از اهالی روستا‌های این منطقه نیز تشکر کرد که همکاری و همراهی خوبی با این مجموعه معدنی داشتند و انشاء ا... پیگیر مصوبات خواهیم بود تا وضعیت مناسبی را در حوزه اشتغال در این منطقه از استان و کشورمان شاهد باشیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *