صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

بازدید رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت

۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۷:۴۲
کد خبر: ۴۵۵۵۱۰۳
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت، بازدید کرد.

خبرگزاری میزان - رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور روز سه شنبه ۲۲ آذر ماه از نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت که همزمان با هفته پژوهش و فناوری در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران برپا شده بود، بازدید کرد.
عباس مسجدی ضمن حضور در غرفه مرکز تحقیقات پزشکی قانونی از محصولات دانش بنیان این مرکز از جمله دستگاه هموژنایزر و کیت‌های ژنتیک ساخته شده در آن مرکز که در غرفه پزشکی قانونی عرضه شده بود، بازدید کرد.

وی همچنین در دیگر غرفه‌های این نمایشگاه که محصولاتی مرتبط با فعالیت‌های تخصصی پزشکی قانونی ارائه کرده بودند، حضور یافت و از دستاوردهای آنان بازدید کرد و در جریان فعالیت‌های آنان قرار گرفت.

بیشتربخوانید

بازدید رئیس کل دادگستری استان قزوین از نیروگاه تولید برق شهید رجایی

در این بازدید که هادیزادگان مدیرکل تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان پزشکی قانونی کشور و صابری رئیس مرکز تحقیقات پزشکی قانونی نیز حضور داشتند و در ادامه با برخی شرکت‎ها که قادر به ارائه محصولات تخصصی و آزمایشگاهی به سازمان پزشکی قانونی کشور هستند رایزنی‌هایی صورت گرفت و مقرر شد به منظور بررسی زمینه‌‎های همکاری و برقراری ارتباط موثر با این شرکت‌ها به منظور رفع نیازهای سازمان با تکیه بر شرکت‌های دانش بنیان داخلی، پیگیری‌های لازم صورت پذیرد.

گفتنی است که 19 تا 22 آذرماه سال جاری، همزمان با برگزاری بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار در نمایشگاه بین المللی تهران، نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت نیز با مشارکت گسترده شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و مراکز آزمایشگاهی و پژوهشی در آن مجموعه برگزار شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *