صفحه نخست

هفته قوه قضاییه

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

صفحات داخلی

بررسی مسائل و مشکلات دو شرکت بزرگ صنعتی در یزد/ اتخاذ تصمیمات با میانجیگری ستاد اقتصاد مقاومتی

۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۲:۰۴
کد خبر: ۴۵۱۶۵۴
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
نماینده عالی قوه قضاییه در استان یزد از بررسی مسائل دو شرکت بزرگ صنعتی در جلسه ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی خبر داد.

محمدرضا حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی در رابطه با مصوبات جلسه ستاد استانی اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: مسائل و مشکلات شرکت‌های بزرگ صنعتی در راستای پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی در قوه قضائیه مورد تحلیل، بررسی و حمایت قانونی قرار می‌گیرند تا به نوعی از نیروی کار داخلی و کالای ایرانی در این برهه حساس پشتیبانی صورت گیرد.

وی تصریح کرد: تلاش می‌شود تا حمایت‌های حقوقی و قضایی بر موازین قانونی استوار و در جهت هموار کردن مسیر تولید و اشتغال صورت پذیرد.

این مقام قضایی با اشاره به بررسی همه جانبه پرونده‌های مطروحه در ستاد استانی اقتصاد مقاومتی با حضور نمایندگان قضایی، امنیتی، بازرگانی و اقتصادی، گفت: با بررسی دقیق همه ابعاد موضوعات واصله به دبیرخانه این ستاد، تلاش می‌شود از هرگونه سوء استفاده و قانون گریزی جلوگیری گردد.

وی یادآور شد: نقش ستاد یک نقش واسطه‌ای است تا با فراهم کردن یک فرصت مقتضی دیگر، راه را بر تداوم کار شرکت‌های صنعتی هموار و زمینه حرکت و پویایی بیشتر را فراهم آورد.

حبیبی به رسیدگی به مشکلات دو شرکت بزرگ صنعتی استان با زیر ساخت اشتغال بالا و زمینه تولید مناسب در استان اشاره کرد و افزود: در این جلسه به مشکلات دو شرکت شیشه اردکان با قریب به هزار و پانصد کارگر و شرکت توسعه معادن دشت فرجاد یزد رسیدگی و تصمیمات خوبی با میانجیگری ستاد اخذ گردید.

شایان ذکر است، پس از تاکید رئیس قوه قضاییه مبنی بر تشکیل کارگروه در سطح استان‌ها و پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، دادگستری‌های سراسر کشور با حمایت حقوقی و قضایی از فعالیت‌های اقتصادی مجاز، ساماندهی شعب تخصصی امور اقتصادی، احاله پرونده مراکز تولیدی به داوری و ... پیگیری این سیاست و اجرای دقیق آن گردیدند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *