صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

بررسی مسائل شرکت صنعت سازان فتح در جلسه ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی/ اخذ تصمیات لازم در خصوص مشکلات بانکی و بیمه‎ای شرکت

۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۸:۵۸
کد خبر: ۴۵۱۴۰۰
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
خلیل اللهی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان شرقی از بررسی مسائل شرکت صنعت سازان فتح در جلسه ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ؛ چهارم مهر ماه سال گذشته بود که دستورالعمل پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی از سوی آیت الله آملی لاریجانی در قوه قضاییه ابلاغ شد و پس از آن پیگیری این سیاست در برنامه کاری روسای دادگستری‎ها و دادستان‌ها قرار گرفت.


پس از تاکید رئیس قوه قضاییه مبنی بر تشکیل کارگروه در سطح استانی و پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، دادستان‌های سراسر کشور با حمایت حقوقی و قضایی از فعالیت‌های اقتصادی مجاز، ساماندهی شعب تخصصی امور اقتصادی، احاله پرونده مراکز تولیدی به داوری و ... در صف مقدم پیگیری این سیاست قرار گرفتند.

موسی خلیل اللهی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان شرقی در گفت‏‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی؛ اظهار کرد: در راستای پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی در قوه قضائیه طی جلساتی مسائل و مشکلات شرکت صنعت سازان فتح مورد بررسی قرار گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: موضوع درخواست شرکت صنعت سازان فتح (کارخانه بازیافت مواد) در خصوص مشکلات مربوط به عدم پایبندی شهرداری تبریز به اجرای مفاد قرارداد منعقده فی مابین شرکت و شهرداری، از مواردی بود که مورد بررسی قرار گرفت.

خلیل اللهی در پایان تصریح کرد: همچنین در رابطه با مشکلات بانکی شرکت با بانک ملی و مشکلات بیمه‌ای آن با تأمین اجتماعی، تصمیمات لازم اتخاذ شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *