صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

تسریع در روند احداث کمربندی غربی دماوند برای کاهش بار ترافیکی

۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۲:۵۳
کد خبر: ۴۴۲۶۱۱
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب دماوند با بیان اینکه دماوند با وجود گره ترافیکی فاقد کمربندی است از رفع مشکلات کمربندی غربی این شهرستان در ماه‌های آینده خبر داد.

حسن ابراهیمی دادستان عمومی و انقلاب دماوند در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، با بیان اینکه دماوند بین دو شاهراه اصلی فیروزکوه و هراز است و با وجود گره ترافیکی فاقد کمربندی است، اظهار كرد: به دلیل تردد مسافرین به شمال کشور، دستورات اکیدي را به راهداری و پليس راهور برای روان سازی ترافیک ابلاغ کردیم.

ابراهیمی ضمن بیان اینکه برای رفع مشکلات ترافیکی، کمربندی غربی دماوند در دست احداث است، اظهار کرد: سعی کردیم با پشتیبانی و نظارت بر ضابطین و همکاری افسران پلیس این گره‌های ترافیکی را تا حدودی برطرف کنیم که اغلب ناشی از حضور دست فروشان بود و نسبت به ساماندهي آن‌ها، اقدام لازم انجام گرفت.

وی با بیان اینکه در صورت رفع موانع، تا پایان سال فاز‌هایی از کمربندی غربی افتتاح می‌شود گفت: در صد بالایی از اقدامات زیربنایی انجام شده، اما موانع خاص خود را دارد که دستورات قضایی لازم را برای رفع آن صادر کردیم و با نظارت روزانه امید است هر چه سریع‌تر کمربندی راه اندازی و مشکل تردد مردم به سمت شمال کشور آسان شود.

دادستان عمومی و انقلاب دماوند گفت: این کمربندی در کاهش بار ترافیکی و روان سازی بسیار موثر است چرا که در این مسیر ۲ الی ۳ کیلومتر ترافیک در جریان است .

ابراهیمی از مسئولین خواست روند اجرای کمربندی غربی با سرعت بیشتری انجام شود و مسئولین راه و شهرسازی شهرداری و دیگر مدیران ذیربط اقدامات اجرایی خود را انجام بدهند تا کمربندی افتتاح و خدمت رساني به مردم مطلوبتر شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *