صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

یک پرونده اختلاف ملکی در شهرستان هفتکل با تلاش اعضای شورای حل اختلاف پس از ۲۵ سال به سازش ختم شد

۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴:۳۱
کد خبر: ۴۴۰۸۷۶۴
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس توسعه حل اختلاف استان خوزستان گفت: اعضای شورای حل اختلاف هفتکل با همکاری ستاد صبر و همیاران صلح توانستند اختلاف ملکی بین دو خانوار را در این شهرستان پس از ۲۵ سال منتهی به صلح و سازش کنند.

علیرضا باوی در گفت‌وگو با میزان گفت: سال ۷۶ اختلاف ملکی بین دو خانوار در روستای گندلزار از توابع شهرستان هفتکل بوجود می آید که این موضوع منجر به تشکیل پرونده های متعدد حقوقی و کیفری شد و همچنین ۳۷ نفر خواهان و ۲۳ نفر خوانده حقیقی و حقوقی در این پرونده دخالت داشته اند.

وی افزود: در این ۲۵ سال بزرگان و مصلحان زیادی جهت رفع خصومت و ایجاد صلح و سازش فی مابین دو خانوار واسطه شدند ولی نتیجه ی حاصل نشد که در سال ۱۳۹۶ این پرونده بنا به دستور رئیس دادگستری هفتکل به منظور جلوگیری از گسترش اختلافات مطروحه و ایجاد صلح و سازش فی مابین طرفین به شورای حل اختلاف این شهرستان ارجاع شد.

باوی خاطر نشان کرد: در این مدت اعضای شورای حل اختلاف هفتکل با تلاش و کوشش شبانه و روزی خود و همچنین استفاده از ظرفیت ستاد صبر و همیاران صلح با دعوت طرفین و برگزاری بیش از ۲۰ جلسه، خوشبختانه زحمات این عزیزان نتیجه داد و این دو خانوار به صلح و سازش رسیدند و با اعلام رضایت از همدیگر، توافق کردند که تمامی پرونده های حقوقی و کیفری پیرامون این موضوع مختومه شوند.

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان در ادامه گفت: تاکنون اقدامات بی نظیری در حل و فصل پرونده های مهم در استان صورت پذیرفت و همواره اعضای شورای حل اختلاف ، ستاد صبر و همیاران صلح تا حصول و منتهی کردن پرونده ها به صلح و سازش تلاش ، کوشش و زحمات فراوانی انجام می دهند که جا دارد از تمامی آنان تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/


برچسب ها: صلح و سازش

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *