صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

توضیح «بازیگر پایتخت» در مورد یک اظهار نظر جنجالی

۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷:۵۹
کد خبر: ۴۳۹۸۴۷
احمد مهرانفر به اخبار منتشر شده مبنی بر قطع همکاری با عوامل سریال «پایتخت» واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ، احمد مهرانفر در واکنش به مصاحبه ای که اخیرا از او منتشر شده و در آن می گوید که "دوست ندارد در پایتخت بازی کند"، در صفحه خود در یکی از شبکه های اجتماعی نوشت:

١- بايد بگويم اخيراً مصاحبه ای از من پخش شده كه مربوط به جشنواره فجر سال قبل است...برای كسانی كه اين مصاحبه را با حذف و قيچی جور ديگري به مردم نشان دادند متأسفم.


٢- كلاً اهل حاشيه نيستم نمي دانم چرا بعضی از پيج های زرد و بي محتوا سعی در حاشيه سازی و تجاوز به حريم شخصی ما دارند؟!!برای افراد و پيج های تجاوزگر كه براي لايك و كامنت تيترهای دروغين جعل می كنند متأسفم.

٣- انتخاب حق يك بازيگر است ...هر بازيگری حق دارد كاری را بازی كند يا نكند،برای كسانی كه با فحاشی و بی احترامی فرهنگ خود را نشان دادند هم متأسفم...لطفاً به صفحه شخصی اين عزيزان حتماً سر بزنيد و ببينيد چقدر آدمهای حقير و دِفرمه ای هستند.


وآخر اينكه اگر پايتخت ديگری در كار باشد همه تلاش خود را خواهم كرد تا در آن حضور داشته باشم ...پايتخت يك خانواده است و همه افراد خانواده بايد باشند.

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *