صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

کلاهبرداری با تخریب خودروهای فروشی

۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷:۴۱
کد خبر: ۴۳۱۷۷۷۷
رئیس پلیس آگاهی تهران از از دستگیری اعضای باند 3 نفره کلاهبرداری در جنوب تهران خبر داد و گفت: اعضای این باند با شناسایی فروشندگان خودرو و تخریب خودروهای فروشی، خسارت دریافت می کردند.

خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی اظهار کرد: با وقوع چند فقره کلاهبرداری از فروشندگان خودرو، در منطقه پاسگاه "نعمت آباد" با شیوه تخریب خودروهای فروشی، رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان پایگاه دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته از شاکیان پرونده مشخص شد، یکی از اعضای باند برای تنظیم قرارداد نهایی خرید خودرو به یک دفترخانه در همان محدوده مراجعه و در همین حال ۲ همدست دیگرش با استفاده از یک چکش، خودروی فروشی را تخریب کرده و آسیب می رساندند.

این مقام پلیسی ادامه داد: متهمان پس از آسیب رساندن به خودروهای مال باختگان، باتوجه به انعقاد قرارداد نهایی بلافاصله از فروشنده درخواست خسارات می‌کردند.

وی افزود: بنابر حساسیت موضوع کارآگاهان پایگاه دهم پلیس آگاهی تهران، با رصدهای اطلاعاتی و اقدامات کارآگاهی هویت متهمان را در جنوب تهران شناسایی کردند و پس از شناسایی مخفیگاهشان راهی محل مورد نظر شدند و در یک عملیات غافلگیرانه 2 تن از اعضای این باند را دستگیر کردند.

رئیس‌پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: متهمان در بازجویی های اولیه به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری با شگرد تخریب ماشین های فروشی و کلاهبرداری با خرید و فروش خودرو در سطح شهر تهران اعتراف کردند.

گودرزی در پایان خاطرنشان کرد: متهمان برای کشف جرایم احتمالی دیگر در اختیار کارآگاهان پایگاه دهم پلیس آگاهی قرار دارند و تاکنون 25 شاکی شناسایی شده‌اند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *