صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

انهدام باند سارقان مسلح در عملیات ضربتی پلیس شوشتر

۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷:۰۹
کد خبر: ۴۲۰۹۹۹
فرمانده انتظامی استان خوزستان  از انهدام باند سارقان مسلح منزل در عملیات ضربتی پلیس شوشتر خبر داد.

به گزارش  گروه  جامعه ،سردار حیدر عباس زاده، گفت: درپی وقوع چندین فقره سرقت مسلحانه از منازل به صورت باندی در شهرستان‌های شوشتر، اهواز، باوی و حمیدیه، تدابیر عملیاتی به پلیس آگاهی ابلاغ شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به اهمیت موضوع و اقدامات پلیسی، اظهار کرد: تیم‌های ویژه‌ای از کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان شوشتر به کارگیری و باتوجه به جغرافیای سرقت‌های انجام شده، روش‌های متعدد برای به دام انداختن آن‌ها اعمال شد.

وی عنوان کرد: پس از ساعت‌ها تلاش مستمر، سرکرده باند شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضائی، در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه سرکرده باند در بازجویی‌های انجام شده به سرقت‌های مسلحانه با همدستی ۹ نفر اعتراف کرد، افزود: کارآگاهان پلیس سایر اعضای باند در شهرستان‌های اهواز، شوشتر و باوی را شناسایی و طی چند عملیات منسجم و هماهنگ دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان، ۲ قبضه سلاح غیرمجاز، مقادیری پول که از فروش اموال مسروقه اندوخته بودند، به همراه ۴ دستگاه خودرو که در سرقت‌های مسلحانه از آن‌ها استفاده می‌کردند، کشف و توقیف کردند.

سردار عباس زاده باتوجه به اعترافات سارقان درخصوص چگونگی وقوع سرقت ها، بیان کرد: سارقان با پرسه زنی در شهرستان ها، خانه‌های روستایی نفوذپذیر را شناسایی و به صورت باندی و به وسیله اسلحه گرم، اعضای خانواده‌ها را تهدید و اقدام به سرقت طلاجات و لوازم منزل می‌کردند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه در این رابطه ۲ مالخر شناسایی و دستگیر شدند، ادامه داد: متهمان به ۲۰ فقره سرقت مسلحانه منزل، در شهرستان‌های مذکور اعتراف کردند.

انتهای پیام /



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *