صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

شهرداری لایحه تغییر در طرح ترافیک سال ۹۷ را به شورا ارائه دهد/ تصویب ۱۵ مصوبه در رابطه با طرح ترافیک

۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲:۳۱
کد خبر: ۳۸۲۹۵۱
عضو شورای شهر تهران گفت: لایحه شهرداری در رابطه با تغییر در طرح ترافیک سال ۹۷ باید به شورای شهر تهران ارائه شود.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه ، مجید فراهانی در سی و پنجمین جلسه شورای شهر تهران گفت: ارائه لایحه شهرداری برای تغییر در نرخ و نوع تردد در محدوده طرح ترافیک به شورای شهر تهران الزامی است.

وی افزود: بر اساس بند ۱۶ ماده ۷۱ قانون تشکیلات و وظایف شهرداری، لغو هر نوع عوارض از اختیارات شورای شهر بوده و شهرداری موظف است هر نوع تغییر در نرخ و نوع عوارض شهری را به شورای شهر اعلام کند.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اقدام اخیر معاون حمل و نقل شورای شهر تهران اظهارکرد: در حال حاضر شاهد اعلام رسمی نوع و نرخ طرح ترافیک تهران در سال ۹۷ از سوی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری هستیم و این موضوع سبب شده ابهامات زیادی ایجاد شود.

فراهانی ادامه داد: اعضای شورای شهر از جزئیات تغییر و طرح توجیهی طرحترافیک بی خبر هستند و در این شرایط اعضا مورد پرسش قرار می‌گیرند.

وی در خصوص مصوبات شورای شهر در رابطه با طرح ترافیک تصریح کرد: شورای شهر از بدو تاسیس تاکنون ۱۵ مصوبه مجزا در رابطه با طرح ترافیک داشته و در موارد متعددی اقدام به تغییر در جزئیات طرح ترافیک کرده است.

عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار باید هرچه سریع‌تر لایحه تغییر طرح ترافیک را به شورا ارسال کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *