صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

ادامه تلاش شاخص برای فتح قله 88 هزار واحدی

۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸:۵۲
کد خبر: ۳۶۵۸۲۷
دسته بندی‌: اقتصاد ، عمومی
شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در پایان معاملات هفدهمین روز آبان ماه سال جاری با 14 واحد رشد به پله 87 هزار و 897 واحدی رسید.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با 14 واحد رشد به پله 87 هزار و 897 واحدی رسید.

در معاملات امروز تعداد 486 هزار و 741 سهم اوراق بهادار به ارزش یک میلیارد و 792 میلیون و 589 هزار ریال در بیش از 48 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

بر این اساس شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) 4 واحد،، شاخص بازار دوم با 178 واحد رشد و شاخص قیمت (هم‌وزن) 6 واحد ، شاخص کل (هم‌وزن) 8 واحد و شاخص آزاد شناور 8 واحد رشد، شاخص بازار اول با 17 واحد کاهش همراه بودند.

نمادهای پر بیننده معاملات امروز ایران خودرو، پالایش نفت تهران، پالایش نفت بندر عباس با روند صعودی و نمادهای فولاد کاوه جنوب کیش، بانک ملت، فولاد مبارکه اصفهان، با روند نزولی و نماد سایپا بدون تغییر به کار خود پایان دادند.

*معاملات بازار فرابورس:

شاخص بازار فرا‌بورس با رشد بیش از 9 واحدی به پله 976 واحد صعود کرد.

همچنین در بازار فرا‌بورس تعداد 273 هزار و 420 سهم اوراق بهادار به ارزش یک میلیارد و 687 میلیون و 839 هزار ریال در بیش از 39 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

در معاملات بازار فرابورس نمادهای شیر پگاه آذربایجان شرقی، گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و کشت و صنعت شهداب خراسان با روند مثبت و نمادهای آتیه داده پرداز، آسیا سیر‌ارس، توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی باروند منفی و سهامی ذوب آهن اصفهان بدون تغییر به کار خود پایان دادند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *