صفحه نخست

هفته قوه قضاییه

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

صفحات داخلی

کمپین برکناری ترامپ تشکیل شد+تصاویر

۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰:۰۱
کد خبر: ۳۶۴۷۷۳
تعداد زیادی از مردم آمریکا با برپایی تظاهرات در 22 شهر خواستار برکناری رئیس جمهور این کشور و معاونان وی شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل ، تعداد زیادی از مردم آمریکا با برپایی تظاهرات در 22 شهر خواستار برکناری رئیس جمهور این کشور و معاونان وی شدند.

سازمان دهندگان این تظاهرات در راستای تلاش برای برکناری ترامپ و معاونان وی از قدرن، خواستار حضور میلیونها نفر از مردم آمریکا در این تظاهرات شده بودند.

گروه زیادی از مردم در لس‌آنجلس با حضور در خیابان‌ها ترامپ و دولت وی را محکوم کردند و بر اساس گزارش لس‌آنجلس تایمز نیروهای پلیس در این شهر مستقر شده و تعدادی از تظاهرات کنندگان را نیز بازداشت کردند.

شهرهای نیویورک، سان‌فرانسیسکو، سیاتل، میامی و سنت‌لوئیس از جمله مناطقی بودند که این تظاهرات در آنها برگزار شده بود؛ اقدامی که از سوی کمپین «فاشیسم را رد کنید» سازماندهی شده است.

کمپین «فاشیسم را رد کنید» که هدف آن برکناری ترامپ از قدرت است، از مردم خواسته تا شب و روز به تظاهرات علیه ترامپ ادامه دهند تا  به هدف خود برسند.

این کمپین با انتشار بیانیه‌ای در وبسایت خود اعلام کرده است: «این کابوس باید تمام شود»، «ترامپ و مایک پنس باید از قدرت کنار بروند».

این گروه اظهار امیدواری کرده است که این تظاهرات با سلسله اعتراضات کره جنوبی که از اکتبر 2016 برای استیضاح رئیس جمهوری این کشور آغاز شد، برابری کند.

در شهر نیویورک نیز هزاران نفر با تجمع در میدان تایمز این شهر علیه ترامپ و دولت وی شعار سر دادند.

علیرغم اینکه  انتظار می‌رفت گروه‌های موافق ترامپ آن را به خشونت بکشانند، تظاهرات برپا شد و بر اساس گزارش شیکاگو تریبون تنها دو نفر در لس آنجلس بازداشت شدند.

 

 

 

 

 

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *