صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

کتاب خاطرات کلینتون منتشر شد؛ سکوت هیلاری شکست

۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶:۵۱
کد خبر: ۳۴۸۰۳۵
وزیر خارجه اسبق آمریکا در کتاب جدید خاطرات خود که اخیرا منتشر شده به تشریح دلایل شکستش در رقابت با دونالد ترامپ پرداخته و به موضوعاتی مانند اشتباهات شخصی و دخالت اف.بی.آی اشاره کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل ، هیلاری کلینتون در کتاب خاطراتش که اخیرا منتشر شده به تشریح دلایل شکست خود پرداخته و به موضوعاتی مانند اشتباهات شخصی و دخالت اف.بی.آی اشاره کرده است.

هیلاری کلینتون در این کتاب که «آنچه اتفاق افتاد» نام دارد اقدامات ترامپ در مبارزه انتخاباتی را به رمان «1984» جرج اورول تشبیه کرده است.

کلینتون در کتاب آنچه اتفاق افتاد می‌نویسد: هدف این است که شما از عقل و منطق خود سوال بپرسید و بی‌اعتمادی را مشاهده کنید، در مورد ترامپ با اقدامات بسیار زیادی که او انجام داده است، مسئله تنها سلطه است.

وی می‌افزاید: ترامپ «جنگ حقیقت» را به یک سطح کاملا جدید تبدیل کرده است؛ اگر او فردا بگوید که زمین صاف و هموار است قطعا کلیان کانوی به فاکس نیوز خواهد رفت و از این سخن ترامپ به عنوان حقیقتی جایگزین دفاع خواهد کرد و بسیاری از مردم نیز به این سخن اعتقاد پیدا خواهند کرد. 

در این کتاب 469 صفحه‌ای که گاه صادقانه و گاه خنده‌دار تلاش شده به شکست ماه نوامبر در انتخابات پرداخته شود، کلینتون دلایلی برمی‌شمارد که شامل تبعیض نژادی، جنسیت زدگی، دخالت بی موقع اف.بی.آی و اشتباهات شخصی نیز می‌شود.

وی افزود: من یک کمپین انتخاباتی سنتی را دنبال می‌کردم که با سیاست‌های سنجیده و اعضایی که با زحمت زیاد انتخاب شده بودند ایجاد شده بود در حالی که ترامپ یک شوی تلویزیونی را دنبال می‌کرد که ماهرانه و بی‌رحمانه خشم و نفرت مردم آمریکا را تحریک می‌کرد، من درباره اینکه چگونه مشکلات باید حل شوند سخنرانی می‌کردم و او در توییتر لفاظی بیهوده می‌کرد.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *