صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

شاخص از نیمه ارتفاع 83 هزار واحدی عبور کرد

۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵:۴۴
کد خبر: ۳۴۶۰۵۶
دسته بندی‌: اقتصاد ، عمومی
شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در پایان معاملات چهاردهمین روز شهریور ماه با 281 واحد رشد به پله 83 هزار و 733 واحدی رسید.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با 281 واحد رشد به پله 83 هزار و 733 واحدی رسید.

در معاملات امروز تعداد 610 هزار و 487 سهم اوراق بهادار به ارزش 2 میلیارد و 106 میلیون و 841 هزار ریال در بیش از 44 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

بر این اساس شاخص آزاد شناور 392 واحد، شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) 91 واحد، شاخص بازار اول با 286 واحد رشد و شاخص بازار دوم با 129 واحد رشد و شاخص قیمت (هم‌وزن) 15 واحد، شاخص کل (هم‌وزن) 20 واحد کاهش همراه بود.

نمادهای پر بیننده معاملات امروز ایران خودرو، آلومنیوم ایران، سایپا، پلی اکریل با روند نزولی و نمادهای بانک ملت، فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران با روند صعودی به کار خود پایان داد.

*معاملات بازار فرابورس:

شاخص بازار فرا‌بورس با ریزش بیش از یک واحدی به پله 951 واحدی سر خورد.

همچنین در بازار فرا‌بورس تعداد 233 هزار و 313 سهم اوراق بهادار به ارزش 882 میلیون و 553 هزار ریال در بیش از 45 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.


در معاملات بازار فرابورس نمادهای سهامی ذوب آهن اصفهان، کشت و صنعت شهداب ناب خراسان و مبین وان کیش با روند مثبت و نمادهای توکا رنگ فولاد سپاهان، گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی ، شرکت مواد ویژه لیا و آیته داده پرداز با روند منفی به کار خود پایان داد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *