صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

مفاهیم قرآنی باید به سبک رایج زندگی ما تبدیل شود

۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱:۴۰
کد خبر: ۳۴۱۶۲۰
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
حجت الاسلام و المسلمین مظفری در مراسم اختتامیه مسابقات قرآن کریم قوه قضاییه گفت : مفاهیم قرآنی باید به سبک رایج زندگی ما تبدیل شود.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری خراسان رضوی حجت الاسلام و المسلمین علی مظفری در مراسم اختتامیه مسابقات قرآن کریم قوه قضاییه گفت : مفاهیم قرآنی باید به سبک رایج زندگی ما تبدیل شود.


رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی با اشاره به آثار و برکات دنیوی و اخروی تمسک به قرآن کریم گفت: اموزه‌های قرآنی باید به سبک رایج زندگی ما به عنوان یک ایرانی مسلمان تبدیل شود .


وی توجه به معانی و مفاهیم قرآنی و کاربست آن در زندگی به ویژه برای جوانان را بسیار مهم دانست و افزود: تمسک به اهل بیت عصمت و طهارت و مفاهیم قرآنی تنها راه رسیدن به کمال و سعادت و طی مسیر رشد و تعالی است.

 

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی این مجموعه خاطرنشان کرد : بحمدالله در سال های اخیر اقدامات خوبی در زمینه ی ترویج فرهنگ قرآن از طریق برگزاری جلسات و نشست‌های مختلف و مسابقات قرآن کریم به انجام رسیده است که جای تقدیر دارد .

گفتنی است در پایان این مراسم به نفرات برگزیده ی رشته های تخصصی قرآن کریم در دو بخش خواهران و برادران احکام و هدایای تقدیم شد.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *